Zavrieť

Porady

Evidenčný list dôchodkového poistenia

Prosím o pomoc pri vyplnení tlačiva ..... obdobie som si zadala podľa rokov, tomu rozumiem...nerozumiem však tomu vymeriavacemu základu - z čoho to mám vypočítať? Prepáčte za blbé otázky som úplný laik
Usporiadat
drobeceva drobeceva

drobeceva je offline (nepripojený) drobeceva

Babulica Pozri príspevok
Prosím o pomoc pri vyplnení tlačiva ..... obdobie som si zadala podľa rokov, tomu rozumiem...nerozumiem však tomu vymeriavacemu základu - z čoho to mám vypočítať? Prepáčte za blbé otázky som úplný laik
Soft Ti netlačí ELDP?
Vytlač si mzdový list a tam máš VZ.
0 0
Babulica Babulica

Babulica je offline (nepripojený) Babulica

ale tlačí ..to by bolo príliš jednoduché....my sme sa spojili spolky asi 4 do jedného a ja túto pani nemám v evidencii....
0 0
VERONIKA6 VERONIKA6

VERONIKA6 je offline (nepripojený) VERONIKA6

Babulica Pozri príspevok
ale tlačí ..to by bolo príliš jednoduché....my sme sa spojili spolky asi 4 do jedného a ja túto pani nemám v evidencii....
No tak treba vyhľadať mzdové listy a vypísať z nich.
0 0
Babulica Babulica

Babulica je offline (nepripojený) Babulica

a dáva sa tam celkový úhrn príjmov?Alebo úhrn príjmov daň. sadzby 1 alebo 0?
Veľmi pekne ďakujem za pomocccccc
0 0
Antea Antea

Antea je offline (nepripojený) Antea

Babulica Pozri príspevok
ale tlačí ..to by bolo príliš jednoduché....my sme sa spojili spolky asi 4 do jedného a ja túto pani nemám v evidencii....
Jednou z dôležitých vecí, ktoré ste mali urobiť pri spájaní je spojiť mzdy. Zamestnanci, ktorí prešli do nástupníckej organizácie by tam mali mať všetky údaje prenesené z predchádzajúcej. Odídenci sa musia robiť samozrejme zvlášť, ale aj tak ste to mali mať v počítači v prípade potreby. Dobrý správca IS by to mal hravo zvládnuť.
0 0
Babulica Babulica

Babulica je offline (nepripojený) Babulica