Zavrieť

Porady

Platová trieda II.

Prosím o radu, vyštudovala som psychopédiu a mám 6 rokov započítanej praxe. Po materskej som zmenila miesto a teraz dočasne pracujem ako asistentka učiteľa na ZŠ, pre integrované deti. V ŠZŠ mi bola priznaná 12 platová trieda, aká mi môže byť priznaná teraz?

Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Sabadka je offline (nepripojený) Sabadka

    Kto ma pozná vie. Sabadka
    zuzkama Pozri príspevok
    Prosím o radu, vyštudovala som psychopédiu a mám 6 rokov započítanej praxe. Po materskej som zmenila miesto a teraz dočasne pracujem ako asistentka učiteľa na ZŠ, pre integrované deti. V ŠZŠ mi bola priznaná 12 platová trieda, aká mi môže byť priznaná teraz?

    Ďakujem
    Ako asistent učiteľa 7 platová trieda a započítané roky odbornej praxe ti ostávajú nezmenené.

    zuzkama je offline (nepripojený) zuzkama

    zuzkama
    Ďakujem za radu, práve som sa konečne dovolala odpovede aj na MŠ SR, takže ano je to 7 s ukončeným stredoškolským vzdelaním, 9 s ukončeným vysokoškolským vzdelaním.

    julia2 je offline (nepripojený) julia2

    julia2
    Aká platová trieda bude pre vychovávateľku v ŠKD, ktorá má výnimku zo vzdelania a je v 9. plat. triede s odpočtom troch rokov praxe???

    kvet je offline (nepripojený) kvet

    kvet
    julia2 Pozri príspevok