Zavrieť

Porady

Nárok na dovolenku?

Prosím o radu ako mám vypočítať zamestnancovi nárok na dovolenku keď nastúpil do práce od 1.7.2009 so skúšobnou dobou 3 mesiace.... Ráta sa to aj so skúšobnou dobou?? Má zamestnanec nárok na dovolenku počas skúšobnej doby a koľko?

Vopred ďakujem pekne
Usporiadat
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

Babulica Pozri príspevok
Prosím o radu ako mám vypočítať zamestnancovi nárok na dovolenku keď nastúpil do práce od 1.7.2009 so skúšobnou dobou 3 mesiace.... Ráta sa to aj so skúšobnou dobou?? Má zamestnanec nárok na dovolenku počas skúšobnej doby a koľko?

Vopred ďakujem pekne
Áno, samozrejme má nárok na dovolenku aj v SD, a prečo by nemal mať? Vzniká mu nárok na dovolenku za každých odpracovaných 21 dní v jednej dvanástine z ročného nároku.
0 0
Babulica Babulica

Babulica je offline (nepripojený) Babulica

Má zamestnanec nárok na 20 dní alebo 25 dní?
Prosím o radu som úplný začiatočník (musím do programu zadať nárok zamestnanca na dovolenku - inak mi nepôjde vyrátať mzda)....koľko má nárok?
0 0
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

Babulica Pozri príspevok
Má zamestnanec nárok na 20 dní alebo 25 dní?
Prosím o radu som úplný začiatočník (musím do programu zadať nárok zamestnanca na dovolenku - inak mi nepôjde vyrátať mzda)....koľko má nárok?
Tak túto otázku musíš položiť sama sebe, nenapísala si nič o tom, koľko má odpracovaných rokov. Základný nárok sú 4 týždne. Zvýšená dovolenka je pri odpracovaní 15 rokov, po 18. roku veku, skús prosím pozrieť do ZP od § 100.
§ 100
Dovolenka

Zamestnancovi vzniká za podmienok ustanovených týmto zákonom nárok na
a) dovolenku za kalendárny rok alebo jej pomernú časť,
b) dovolenku za odpracované dni,
c) dodatkovú dovolenku.

Dovolenka za kalendárny rok
§ 101