Zavrieť

Porady

Spätné vyplácanie štipendia

Môj otec je živnostník a tým pádom ho všade odbijú vetou "Živnostník nemá na to nárok."

Na strednej škole som aj so sestrou nedostávala sociálne štipendium, aj keď pracuje len otec a jeho zárobok po odčítaní odvodov nestačí na 5 člennú rodinu.

No dopočula som sa, že v takomto prípade má dieťa študujúce na strednej škole nárok na štipendium a v prípade, že ho nevyplácali, môžem požiadať o jeho spätné vyplatenie. Je to naozaj tak? Ak áno, kde sa mám obrátiť?

Teraz študujeme so sestrou na vysokej, a štipendium nám uznali. Prečo sme naň nemali nárok na strednej, keď sme boli v takej istej finančnej situácii ako v súčasnosti?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    luculiiik Pozri príspevok
    Môj otec je živnostník a tým pádom ho všade odbijú vetou "Živnostník nemá na to nárok."

    Na strednej škole som aj so sestrou nedostávala sociálne štipendium, aj keď pracuje len otec a jeho zárobok po odčítaní odvodov nestačí na 5 člennú rodinu.

    No dopočula som sa, že v takomto prípade má dieťa študujúce na strednej škole nárok na štipendium a v prípade, že ho nevyplácali, môžem požiadať o jeho spätné vyplatenie. Je to naozaj tak? Ak áno, kde sa mám obrátiť?