I ja mám jednu nepeknú skúsenosť s VISA card, pred rokom som si u jednej firmy v Amerike objednala súkromne tovar a platila som ho Visa kartou. Všetko dobre dopadlo, ale o pol roka som si všimla vo výpise Visa, že mám zrážku v USD i keď som nič nekupovala a neplatila, o mesiac znovu, tak som ihneď kontaktovala VISA centrum a tam mi poradili, aby som do firmy napísala list, i tak som urobila a poprosila som ich o storno platieb, ktoré som si neobjednala a následné vrátenie peňazí. Peniaze boli naspäť vrátené. Dva mesiace sa nedialo nič a o tretí znovu prišla zrážka v USD. Znovu som posielala list. Keďže mi v tom mesiaci končila platnosť Visa, banka mi zaslala novú kartu a o týždeň mi zaslala oznámenie o zaslaní karty. Využila som túto situáciu a zavolala som do centra Visa, že som kartu neobdržala, oni previedli bezplatné storno a vystavili inú kartu s iným číslom, s iným PIN kódom. Odvtedy je pokoj a ja sa už zásadne vyhýbam platbám cez internet mimo Európu.