martuľa zdravím všetkých,
chcem do evidencie v excely do riadku prilepiť dokument, lepšie povedané odkaz na dokument napr. vo formáte pdf., kde by si dotyčný vo svojom e-maily tento dokument otvoril. Ak to robím cez hypertextový odkaz, tak ja to u seba vidím , ale dotyčný na e-maily nie. Ide o väčšiu evidenciu a posielanie väčšieho počtu dokumentov a tak by to bolo prehľadnejšie a rýchlejšie ako faxovanie, alebo posielanie zvlásť, a okrem toho má to pohromade.
Ako na to?
vďaka -martuľa
AK chceš, môžeš do excelovského dokumentu vložiť iný dokument vo formáte pdf. V Excel 2007 sa to robí cez menu Vložiť, príkaz Objekt a vyberie sa dokument Adobe Acrobat Document.
Ak by si vložila len odkaz na nejaký pdf dokument, ktorý máš uložený u teba v PC, tak príjemca xls dokumentu tento neotvorí, lebo v xls dokumente je len odkaz na tvoj PC.
Dole je príklad aj s tý vloženým dokumentom aj s odkazom. Odkaz ti nebude fungovať.