Ahojte, prevádzkujem e-shop s kozmetikou. Dnes mi prišli naspäť 2 guličkové deodoranty, pani chce vrátiť tovar, pretože jej nevyhovuje..
Dopredu ma neinformovala, aj keď to mám zakotvené v Obch. podmienkach.
Ako mohla pani zistiť, že jej deodorant nevyhovuje, ak ho nevyskúšala?
Môže v tomto prípade tovar vrátiť a žiadať náhradu peňazí? Určite by som mala obavu predať ich ďalej, predsa len..
Prosím o radu, či jej mám naozaj vrátiť peniaze, ďakujem.
Prikladám aj výňatok z mojich Obch. podmienok:
VRATENIE TOVARU
Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 7 pracovných dní od jeho doručenia. V tejto lehote je potrebné nás informovať e-mailom alebo písomne. Nepoužitý tovar v originál obale môžete poslať poštou na našu adresu doporučene (nie na dobierku!! - zásielky na dobierku neakceptujeme). Vrátený tovar nesmie javiť známky používania, nesmie byť poškodený, musí byť kompletný a v pôvodnom obale. K tovaru je potrebné priložiť kópiu daňového dokladu (faktúru), písomné prehlásenie o odstúpení od zmluvy s uvedením čísla faktúry, dátumom prevzatia tovaru a čísla účtu na vrátenie sumy zaplatenej za tovar. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. V prípade splnenia podmienok pre vrátenie tovaru bude kupujúcemu do 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil. Súčasťou vrátenej sumy nie sú poplatky za dopravu tovaru.