Zavrieť

Porady

Vrátenie deodorantu / kozmetiky e-shop

Ahojte, prevádzkujem e-shop s kozmetikou. Dnes mi prišli naspäť 2 guličkové deodoranty, pani chce vrátiť tovar, pretože jej nevyhovuje..
Dopredu ma neinformovala, aj keď to mám zakotvené v Obch. podmienkach.

Ako mohla pani zistiť, že jej deodorant nevyhovuje, ak ho nevyskúšala?
Môže v tomto prípade tovar vrátiť a žiadať náhradu peňazí? Určite by som mala obavu predať ich ďalej, predsa len..

Prosím o radu, či jej mám naozaj vrátiť peniaze, ďakujem.

Prikladám aj výňatok z mojich Obch. podmienok:
VRATENIE TOVARU
Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 7 pracovných dní od jeho doručenia. V tejto lehote je potrebné nás informovať e-mailom alebo písomne. Nepoužitý tovar v originál obale môžete poslať poštou na našu adresu doporučene (nie na dobierku!! - zásielky na dobierku neakceptujeme). Vrátený tovar nesmie javiť známky používania, nesmie byť poškodený, musí byť kompletný a v pôvodnom obale. K tovaru je potrebné priložiť kópiu daňového dokladu (faktúru), písomné prehlásenie o odstúpení od zmluvy s uvedením čísla faktúry, dátumom prevzatia tovaru a čísla účtu na vrátenie sumy zaplatenej za tovar. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. V prípade splnenia podmienok pre vrátenie tovaru bude kupujúcemu do 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil. Súčasťou vrátenej sumy nie sú poplatky za dopravu tovaru.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    nesca je offline (nepripojený) nesca

    to keby som vedela :-) nesca
    Neviem či všetky, ale poniektoré guličky majú ten vrchnáčik-klobúčik ku fľaštičke pritavený fóliou.Treba to pretrhnúť,také perforované čudo.Dúfam,že sa chápeme.Ak to bolo pôvodne zaliate do fólie a nie je poškodená,tak by som to zobrala späť.Ak to bolo bez nej,nemáš záruku či to neodskúšala.Je to jednoznačne na vrátenie,ale pani sa to asi páčiť nebude.Môže trvať na 7dňovej lehote,ktorú splnila,hroziť SOIkou a pod.Zváž,čo a ako.

    mimuusik je offline (nepripojený) mimuusik

    mimuusik
    Díki, deodoranty boli bez fólie, veď práve, že nemám šancu zistiť, či ich použila, alebo nie...
    Díki

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Zákazník je v práve, zákon mu povoľuje tovar do 7 dní vrátiť. Ty ako predávajúci to musíš rešpektovať, a dodržiavať zákon.

    Prečítaj si napr. túto tému, určite sa dozvieš,aj to čo potrebuješ vedieť a máš tam citované zákony .
    http://www.porada.sk/t91716-vratenie...du-e-shop.html

    Vrátenie deodorantu / kozmetiky e-shop

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.