Zavrieť

Porady

ako je to s podporou?

dobrý deň, chcela by som sa opýtať:
ku dňu 30.09.2005 končím TPP dohodou. od 01.10.2005 sa pôjdem nahlásiť na ÚP. chcem sa opýtať, či mi vie niekto poradiť, či by som mala nárok na dávku v nezamestnanosti, ak:
1. nemám 25 rokov
2. študujem externou formou
3. bývam s rodičmi.
zamestnaná som bola od 14.08.2004. predtým som bola na ÚP od roku 2001.
ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zita4 je offline (nepripojený) Zita4

    Zita4
    Na podporu v nezamestnanosti by si mala nárok, keby si bola v posledných 4 rokoch minimálne 3 roky poistená v nezamestnanosti.

    ing.erika je offline (nepripojený) ing.erika

    ing.erika
    Zita4
    Na podporu v nezamestnanosti by si mala nárok, keby si bola v posledných 4 rokoch minimálne 3 roky poistená v nezamestnanosti.
    a poistená v nezamestnanosti môžem byť asi len keď by som bola zamestnaná alebo samoplatca, však?

    ing.erika je offline (nepripojený) ing.erika

    ing.erika
    Zita4
    Presne tak.
    tak ďakujem pekne. veľmi ma to síce nepotešilo, no ale čo už? pekný deň.

    *agatha* je offline (nepripojený) *agatha*

    *agatha*
    dobrý deň, a čo takýto prípad ako som ja: