Zavrieť

Porady

FS- AMILO..aká porucha ?

Prosím, mohli by ste mi poradiť čo s tým display-om ? A vôbec... NB už bol v oprave, a display vymenili. Pred opravou takto zamrzol, musela som NB vytiahnúť z prúdu, baterka sa vybila ani nie za hodinu, potom som ho zapla a opakovalo sa to dookola, len nie každý deň. Vymenili display, ale znovu to isté. Zatiaľ len zablisne, ale nezamrzne. Povedali mi, že bat. je 4.článk. preto má takú slabú výdrž a teraz by som vraj mala preinštal. OS. Mám orig. CD. Poraďte, prosím, čo s tým. Ja som v tom laik. Nedá sa to reklamovať ? Myslím vymeniť ? NB do konca novembra je v záruke.
1.opr. inštal. OS
2.opr. výmena speaker
3.opr. výmena HDD. speaker, bracket

Ďakujem za každú pomoc.
Notebook 12.8.09..jpg  
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    jojom je offline (nepripojený) jojom

    jojom
    Oni aj testovali ten notebook čo je chybné? Alebo len tak si tipli a vymenili monitor?
    Myslím si že chyba je buď v grafickej karte alebo jej driver. Zapni notebook do núdzového režimu a preinštaluj driver GK ( pri štarte stláčaj F8 pre Win XP). Nepíšeš typ OS.
    Ak nepomôže potom preinštaluj OS.
    Ak ani to nie rýchlo do servisu kým je v záruke ntb.

    mpca je offline (nepripojený) mpca

    bla bla.. koho to zaujíma? mpca
    Mne toto robilo na linuxe ak som mal zly driver ku grafile,, ,ale iny typ notebooku..