Zdravím,
nejaký čas sa zaoberám výrobou reklamy a hlavne polepom aut.
Zopár postrehov:
V žiadnom prípade tu neplatí pravidlo čím viac tým lepšie, u tohoto druhu reklamy je to naozaj na škodu.
Nesmie to byť ako novinový stánok. Jednoduché a čisté.
V prvom rade si treba definovať čo chcem reklamovať ideál jednu vec. Keď tam toho je veľa nikto to nebude čítať. Nosnú vec firmy.
A treba do toho dať nejakú kreativitu, jedna správna fotka spraví ďaleko viac ako neviem aký nápis.
Podstatné texty:
Názov, tel, web (ak máš web nedávaj email, keď ti niekto bude chcieť napísať na webe si to nájde, web je dôležitý),
pôsobisko (adresa, ale nemusí byť celá skorej len pre zaradenie ale ak poskytuješ prácu v celej CZ a za dobré ceny dopravy tak ta adresa ja skorej na škodu)
a jednoduchý koment k fotke
Plochy:
Na zadu auta si dávaj pozor aby texty boli dobre čitateľné z bežnej zápchovej vzdialenosti cca 3m a aby neboli moc nízko.
Pri N1 vozidlách sa neboj použiť aj zadné okná (samozrejme záleží od auta). Sú rôzne materiáli cez ktoré je vidieť von.
Bok je veľmi vďačný tu buď kreatívny.
Kapota logo možno web odzadu (ako záchranky).
Pozor na čelné sklo býva to drahé, zelený sú na to háklivý.
Dobre polepené auto ti môže priniesť veľa kšeftu nieje to najsilnejší reklamný nástroj, ale netreba ho zanedbávať. Keď pôjdeš na nákupy do super hyper shopu tak to odparkuj nie medzi ostatné autá ale tak aby bolo vidieť a máš to jak billboard. Treba byť kreatívný aj pri parkovaní
Snáď ti to pomôže pri rozhodovaní.