Zavrieť

Porady

Vrátenie tovaru

Dobrý deň. Moja otázka sa týka ohľadom vrátenia tovaru zo secondhandu. Zákazníkom dávame možnosť zálohy, väčšinou na 1 deň s možnotou vrátenia. Často to využívajú - chcú to pre mamu, dieťa a treba to dať vyskúšať. Pokiaľ to na druhý deň do záverečnej nevrátia, tak sa tovar nablokuje a všetko je v poriadku. Máme však prípady, keď to chcú vrátiť až na 4,5 deň s argumentom, že je to povinnosť zo zákona. Máme nad pokladňou zavesený oznam, že zakúpený tovar nevymieňame a ani tovar nie je poškodený takže nepodlieha reklamácií. Chcela by som sa spýtať, či sme povinné takto vrátený tovar vziať späť. Podotýkam, že samozrejme, že nemajú pokladničný blok, pretože zálohy sa blokujú na záverečnú a bločky sa potom vyhodia.
Ďakujem za pomoc.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    jelalim je offline (nepripojený) jelalim

    jelalim
    osobne by som videl problem v tom, ze zakaznici nemaju pokladnicny blok. Ale nepokladal by som to za problem zakaznika, ale mozny Vas problem. Pri predaji mate povinnost vystavit blok. Pri vrateni tovaru blok mozte "stronovat" pripadne urobit na pokladni minusovu polozku.

    Ak mate na predajni cedulu, ze akceptujete vymeny tovaru, mate povinnost to akceptovat. Ak tam mate, ze do 1 dna, mate povinnost tak robit do 1 dna.
    Ak pride niekto po 4 dnoch, je na Vas ci mu to akceptujete.

    Vzhladom na typ predajne, tak by som to akceptoval do 7 dni.

    Lwh je offline (nepripojený) Lwh

    Lwh
    Ďakujem za odpoveď ale:
    1. nad pokladňou máme, že zakúpený tovar nevymieňame....pokiaľ sa nejadná o reklamáciu, čo sa za tie roky stalo snáď pár krát...vždy sme vyšli v ústrety a dalo sa dohodnúť. S tým vystavovaním bloku je pravda :-) ..začneme ich dávať hnaď a potom sa bude stornovať.
    2. problém s vracaním tovaru v secondhande spočíva v tom, že tie veci nemajú žiadne originálne visačky, čím ja vlastne nemám žiadnu istotu, že zákazníčka si nejaké to tričko neobliekla niekam cez víkend a v pondelok mi ho príde vrátiť....hovorím z vlastnej skúsenosti, keď som videla dievča veselo sa zabávať v tričku od nás a na tretí deň ho chcela vrátiť, alebo vymeniť s argumentom, že jej je veľké..

    Takže z vášho príspevku som pochopila, že nie som povinná zo zákona vziať tovar späť.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.