Richard Osobne si myslím, že budúcnosť je v systéme, ktorý ponúka náš portál
www.cenoveponuky.sk a
www.hodnoteniafiriem.sk.
Myslím že je logické vybrať si firmu na základe hodnotenia od skutočných zákazníkov a nie podľa samochvály a klamlivej reklamy.
Preto odporúčam zapojiť sa do takýchto systémov a starať sa hlavne o spokojnosť zákazníka. Práve v tomto môžu mať malé firmy navrch oproti veľkým firmám. Nemusíte investovať horibilné sumy do reklamy. Dobré hodnotenia v systéme sú najlepšou reklamou.
A čo tak využiť sociálne siete pre marketing - máme tu Facebook, ktorý je vynikajúci, pretože robí virálny marketing ´zadarmo´. Určite máte ako výrobca, ale aj ako človek veľa známych, skúste si vytvoriť profil na Facebooku a pridať si svojich reálnych známych ako priateľov. Potom vytvoriť diskusnú skupinu, do ktorej nalákate množstvo ľudí,najlepšie svojich priateľov. Ak im budete písať zaujímavý obsah, ktorý nebude len o akciách, cenách, ale aj o bežnom poradenstve, určite Vaši známi, pozvú svojich známych a tí svojich. Výsledkom bude obrovská skupina potenciálnych klientov - pretože im ponúknete dobrú radu. A čo viac - pôjdu k Vám na odporúčanie. Síce len virtuálne, ale aj to je dôležité.
Predpokladám, že webovú stránku už máte. Pre tento koncept je to dôležité.
Ospravedlňujem sa, ak som písal nepochopiteľne, ale keby predsa, kľudne napíšte PM. Alebo môžete len tak :-)