Zavrieť

Porady

Internetový obchod

Dobry večer, dňa 9.11.09 som si na cez shopcenter.sk objednala tovar v hodnote 26,63 EUR. Mal to byť darček pre moju mamku. Vybrala som si úhradu prevodom na účet, s tým, že dňa 11.11.09 mi prišlo potvrdenie e-mailom, že suma bola pripísaná na ich účet. Tovar by mali zasielať do 7 dní, resp. ak sa dodacia doba predlži, tak to oznámia mailom. Dnes je 20.11.09 a ja nemám ani peniaze a ani tovar. Bojím sa, že z darčeka nič nebude. Pokúšala som sa kontaktovať firmu viacerým mailovými urgenciami od 18.11.09 (na ktoré nemám vôbec žiadnu odpoveď), pokúšala som sa dovolať telefonicky, ale telefóny nezdvíhajú, niektoré už ani nefungujú. Čo robiť, mám stornovať objednávku a žiadať peniaze vrátiť? Ale mám taký dojem, že sa ich nedočkám. Prevádzkovateľ tejto web stránky má sídlo v Čechách. Viem sa oprieť o nejaký paragraf, ktorý by som mohla použiť v liste o zrušení objednávky? Ď. Simona
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    katarina.j je offline (nepripojený) katarina.j

    som len človek katarina.j
    najlepsie je najprv si firmu overit,su stranky kde sa da kupit vselico a ktory su neseriozni tak existuje tzv.black list-čierna listina.no asi si naletela podvodnikom,ked nik nereaguje.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.