Zavrieť

Porady

Nespokojnosť s výrobkom

Dobrý deň.Potrebovala by som poradiť.Naša firma pred rokom vyrabala interierové dvere na zákazku .Pani ktorá si dala vyrobiť dvere si vybrala odtieň,typ dverí a všetko čo s tým súvisí.Keď sme jej boli dvere zamontovať tak bola veľmi spokojná veľmi sa jej páčili.Všetky dvere si vyskúšala a potom zaplatila stanovenú cenu.Po dvoch mesiacoch si u nás uplatnila reklamáciu ktorú sme jej na základe odborného posudku zamietli.Ževraj sú tmavé,zlé vybrúsené...lenže keď sme tam boli na obhliadke k odbornému posudku tak jej išlo iba o vrátenie peňazí.Nemá žiadnu objednávku ani dodací list.Teraz najnovšie nám poslala list,že sa ide obrátiť na súd.Má možnosť uspieť keď
ide o jej výmysly .
S pozdravom Alica
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac buchač
    alica 132 Pozri príspevok
    Dobrý deň.Potrebovala by som poradiť.Naša firma pred rokom vyrabala interierové dvere na zákazku .Pani ktorá si dala vyrobiť dvere si vybrala odtieň,typ dverí a všetko čo s tým súvisí.Keď sme jej boli dvere zamontovať tak bola veľmi spokojná veľmi sa jej páčili.Všetky dvere si vyskúšala a potom zaplatila stanovenú cenu.Po dvoch mesiacoch si u nás uplatnila reklamáciu ktorú sme jej na základe odborného posudku zamietli.Ževraj sú tmavé,zlé vybrúsené...lenže keď sme tam boli na obhliadke k odbornému posudku tak jej išlo iba o vrátenie peňazí.Nemá žiadnu objednávku ani dodací list.Teraz najnovšie nám poslala list,že sa ide obrátiť na súd.Má možnosť uspieť keď
    ide o jej výmysly .
    S pozdravom Alica
    He , nemá žiadnu objednávku a ani dodací list .....

    Uplatňuje si rekamáciu ? A na základe čoho ????

    A vaša firma má tieto doklady ....????

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Reklamáciu si zákazníčka môže uplatniť ak má na výrobku závadu, ktorá bráni riadnemu používaniu.
    Pokiaľ mala námietky voči farbe, nemala tovar prevziať a mala žiadať nápravu pred namontovaním a prevzatím.
    To, že sa pani oháňa súdom, ešte neznamená, že jej dá za pravdu...

    Má pani faktúru, záručný list a pod. ? Je povinná predložiť tieto doklady pri reklamácii.

    http://ec.europa.eu/consumers/cons_i...s_slovakia.pdf

    12janci12 je offline (nepripojený) 12janci12

    Svet je čím ďalej čudnejší. Vadí mi, že ak rozprávam spisovne, tak mi ľudia nerozumejú, že ja nerozumiem tej spúste angličtiny čo miešajú do slovenčiny, vadí mi reklama na každom kroku. Nerozumiem ľudom čo si myslia že peniaze sa "zarobia" nejakým vkladom do fondu či akcií a nie prácou. Ďakujem ľuďom čo sú ešte stále normálny a bojujú za správne veci. ...viac 12janci12
    Kto nepapieruje, škoduje. U nás aj k jedným dverám (ak montujeme) ide 5 listov - zmluva, špecifikácia, navod na údržbu, záručné podmienky a samozrejme protokol o meraní vlhkosti pred montážou a preberací protokol. Nemáme problémy.

    Nespokojnosť s výrobkom

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.