Mám nasledovný problém. Doba na dodanie okien bola 6 až 10 týždňov, 10 týždňov prešlo a okná stále nemáme. Na pobočke kde som si okná objednávala nemajú záujem môj problém riešiť, bola som tam dvakrát, jediné, čo urobili, bolo to, že mi dali číslo na centrálu firmy.
Ked som volala prvýkrát, jednoducho povedali, že nestíhajú a že okná montujú len do prvých mrazov a potom nie a že nás asi nestihnú, najskôr na jar.
Lenže okná a dvere potrebujeme veľmi súrne, lebo staré sú v katastrofálnom stave.
Tak som dnes volala na to číslo druhýkrát s tým, že chcem zrušiť objednávku z dôvodu nedodania v lehote, povedali, že pokuta bude desať percent z ceny a + ešte náklady na vymeranie. Lenže na otázku, že koľko budú tie náklady na vymeranie mi odmietli odpovedať, že mám poslať zrušenie objednávky, potom napíšu.
Lenže sa bojím, že koľko si za to naúčtujú, kedže na objednávke cena za vymeranie nie je, takže neviem, koľko si za to naúčtujú. Preto sa bojím požiadať písomne o zrušenie objednávky.