Zavrieť

Porady

Vas nazor na...

som student ekonomickej univerzity v BA..3.ročník a chcel by som sa Vas opytat na nazor na moju taku myslienku s ktorou sa pohravam...kazdy tyzden dochadzam z BB do BA busom, chodi vzdy plny autobus, ze by som si kupil 7 miestne auto, ojazdene nejake 5 rocne na 3 roky okolo 8000 euro, peniaze mam..urobil som si aj vypocty keby som robil v nedelu BB do BA a v piatok spat, 6 ludi stale,( 8 krat trasa do mesiaca ) tak mi zisk po ocitaní nakladov na naftu a amortizacia auto vysiel okolo 250 euro mesacne..nebol by to moj jediny prijem, bo este popri skole brigadujem a viem si privyrobit mesacne okolo 250 - 300 euro...dakujem na kazdy nazor.
Usporiadat
tetrisss tetrisss

tetrisss je offline (nepripojený) tetrisss

No, niekedy ani ja neviem... ...viac
Ale otazku si ziadnu nepolozil...
0 0
martin-011 martin-011

martin-011 je offline (nepripojený) martin-011

co si o tom myslite..skusit/neskusit..
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

Ja viem, čo myslíš, že by si vozil ľudí-moj kamarát robí niečo podobné, len vozí gastairbeiterov do Mníchova a spať a celkom je spokojný-má už viac-menej stálu klientelu a "nachytal" si ich cez internet-chodí v nedeľu do Mníchova a piatok z Mníchova
0 0
tetrisss tetrisss

tetrisss je offline (nepripojený) tetrisss

No, niekedy ani ja neviem... ...viac
Nie je mi jasne, ci to chces mat iba nacierno, alebo ako zivnost. Bezne studenti vlastniaci auta beru svojich spoluziakov za nejaku cenu ako spolujazdcov, ale je to len na cierno a myslim, ze len vtedy sa to aj oplati. Lenze v tom pripade to sem nepatri.
0 0
martin-011 martin-011

martin-011 je offline (nepripojený) martin-011

Stanislav 1975 Pozri príspevok
Ja viem, čo myslíš, že by si vozil ľudí-moj kamarát robí niečo podobné, len vozí gastairbeiterov do Mníchova a spať a celkom je spokojný-má už viac-menej stálu klientelu a "nachytal" si ich cez internet-chodí v nedeľu do Mníchova a piatok z Mníchova