Zavrieť

Porady

pripoistenie pri PN

Dobrý deň,
pracujem ako opatrovateľka v Rakúsku. Bola som hospitalizovaná niekoľko dní na Slovensku. Po predložení PN a ost. formulárov na SWA cez našu sociálku mi bolo oznámené, že nemám nárok na dávky, pretože nemám dodat. dobrov. poistenie. Ja som bola v tom, že keď platím odvody do sociálky a zdravotky, že nárok mám. U nás (na SLovensku) netreba mať nejaké pripoistenie, že? Teraz som si v téme: Opatrovateľky v Rak. našla, že sa musím pripoistiť. Chcela by som vedieť, koľko to činí mesačne. Ďakujem za odpoveď. A ak by som sa rozhodla pre pripoistenie, ako mám postupovať. Stačí len napísať na SWA a oni pošlú nejaké "papiere"?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    alencek Pozri príspevok
    Dobrý deň,