Zavrieť

Porady

Reklamacia vyrobku-mam problem

Moze niekto poradit? Dakujem.
Na zakazku mi boli vyrobene dvere do vsetkych izieb v dome. Dvere vsak zacali pukat. Po pol roku som ich reklamoval.Dotycny zivnostnik sa po zisteni zavady zacal vyhovarat na vsetko mozne, sluboval, ze dojde to pozriet.Posuval terminy,ale nedosiel. Napokon prestal dvihat telefon, nereagovl na sms.Dosla mi trpezlivost a napisal som mu 1.reklamaciu. V posledny den reklamacie dosiel, dvere pozrel, popukane casti zalepil akousi paskou.Teda reklamaciu uznal.Ja som s tym nesuhlasil, nakolko tieto dvere su uz neopravitelne a aj sam to medzi recou uznal.Ziadam dodanie novych dveri, alebo naspät peniaze. Ide o sumu 2.300 EUR.Vyjadril sa,ze ak nie som spokojny, mam podat dalsiu reklamaciu.Dvere vsak zacinaju pukat na viacerych miestach a tak som napisal uz druhu reklamaciu,avsak dotycny uz tuto pisomnot neprebral a nedviha telefon. Mam za to,ze tento problem nechce uz riesit a umyselne sa mi vyhyba. Ako mam dalej postupovat? Su to nemale peniaze za zakazku, vada na dverach je viditelna.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    zdenka131 je offline (nepripojený) zdenka131

    logopéd, psychopéd, pedagóg, večný študent, absolvent viacerých VŠ ...viac zdenka131
    Právne účinne (písomne) odstúp od kúpnej zmluvy.

    Ak ani potom obchodník nie je ochotný vrátiť kúpnu cenu tovaru, môžeš mu poslať do firmy obchodnú inšpekciu, daňovú kontrolu, o jeho platobnej neochote môže informovať subjekty, ktoré spracúvajú údaje o bonite slovenských firiem .

    A tak neuznaná opodstatnená reklamácia môže v konečnom dôsledku vážne ohroziť samotnú existenciu obchodníka!

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    sportik Pozri príspevok
    Moze niekto poradit? Dakujem.
    Na zakazku mi boli vyrobene dvere do vsetkych izieb v dome. Dvere vsak zacali pukat. Po pol roku som ich reklamoval.Dotycny zivnostnik sa po zisteni zavady zacal vyhovarat na vsetko mozne, sluboval, ze dojde to pozriet.Posuval terminy,ale nedosiel. Napokon prestal dvihat telefon, nereagovl na sms.Dosla mi trpezlivost a napisal som mu 1.reklamaciu. V posledny den reklamacie dosiel, dvere pozrel, popukane casti zalepil akousi paskou.Teda reklamaciu uznal.Ja som s tym nesuhlasil, nakolko tieto dvere su uz neopravitelne a aj sam to medzi recou uznal.Ziadam dodanie novych dveri, alebo naspät peniaze. Ide o sumu 2.300 EUR.Vyjadril sa,ze ak nie som spokojny, mam podat dalsiu reklamaciu.Dvere vsak zacinaju pukat na viacerych miestach a tak som napisal uz druhu reklamaciu,avsak dotycny uz tuto pisomnot neprebral a nedviha telefon. Mam za to,ze tento problem nechce uz riesit a umyselne sa mi vyhyba. Ako mam dalej postupovat? Su to nemale peniaze za zakazku, vada na dverach je viditelna.

    Ja by som len bol zvedavý, čo to znamená, že dvere pukajú? Akože praská materiál? Môžeš to odfotiť?

    Reklamacia vyrobku-mam problem

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.