Zavrieť

Porady

platová trieda

Chcela by som sa poraďiť ohľadom môjho zaradenia. Pracujem ako majsterka OV na OU od roku 95 ,môj zamestnavateľ ma zaradil od 1.11.09 do pl.tr.7 karier. stupňa : nekvalifikovaný.Vzdelanie mám úplné stredné + špec.pedagog. pre MOV na metodickom centr. v PO.V roku 2003 som si doplnila vyučenie v príslušnom odbore no hneď v novom šk. roku som bola preradená do iného odboru kde som doteraz.V tomto šk.roku si doplňujem vyučenie aj v tomto odbore.Mám tri otázky:
1.som správne zaradená do karier.stupňa-nekvalifikovaný ak(zákon 317/§ 61 ods.9 hovorí o samostatnom pedagog.zamestnancovi)
2.Mám niekde istotu že nebudem opäť preradená do odboru kde nemám vyučenie
3.Pomôže mi nejako skutočnosť že študujem na 1.stupni VŠ učiťeľstvo profesijnych predmetov a praktickej prípravy
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Sabadka je offline (nepripojený) Sabadka

    Kto ma pozná vie. Sabadka
    eelza Pozri príspevok