Zavrieť

Porady

archivácia-príjmy a výdavky

Dobrý deň,
nemám zatial žiadne skúsenosti s podnikaním a preto Vás chcem poprosiť o radu : Pracujem vo výrobnom podniku ako zamestnanec a od augusta som si založil i živnosť. Vystavil som zatial iba dve faktúry. Na živnosť som si prepísal telefón, aby som si ho mohol dávať do nákladov.
Chcem sa spýtať, že ako treba archivovať príjmy i výdavky. Je postačujúce, ak mám založený zošit, kde si píšem- Október-Príjem-vydaná faktúra č.xxx so sumou xxx Eura
Výdavky: Orange (faktúra za telefón) xxx Eura a kópiu mojej vystavenej faktúry a vyplatení šek za telefón si nalepím k tomu?
Alebo sú nejaké špeciálne zápistníky, kde sa všetko má uchovať?
Ďakujem!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    archivácia-príjmy a výdavky

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.