Zavrieť

Porady

Ochranná známka

Zdravím, som študentka UMB a príšem BP na tému ochranná známka. Touto cestou by som Vás chcela poprostiť, či by mi nevedel niekto poradiť kde by som našla informácie o účtovaní, odpisovaní ochrannej znamky aj s nejakými príkladmi. Potrebovala by som porovnať naše národné účtovanie s medzinárodnými štandartmi..... a či je v tom nejaký rozdiel.... vopred ďakujem za čas aj ochotu...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ekonom1 je offline (nepripojený) ekonom1

    žena ekonom1
    http://www.porada.sk/t34413-p2-ochra...pisovanie.html
    takéto niečo platilo a od 1.3.2009 sa to zmnenilo na:
    v § 86f Prechodné ustanovenia sa v odst.3 uvádza:

    (3) Dlhodobý nehmotný majetok, ktorým sú zriadovacie náklady, sa vyradí z účtovníctva pri
    zostavovaní účtovnej závierky po 20. marci 2009, ktorá sa zostavuje k 1. marcu 2009 a neskôr.
    Vyradenie tohto majetku z účtovníctva sa účtuje na ťarchu účtu 071 – Oprávky k zriadovacím
    nákladom so súvztažným zápisom v prospech ú tu 011 – Zria ovacie náklady. V účtovnej jednotke,
    ktorá prvýkrát zostavuje účtovnú závierku, sa zostatková hodnota dlhodobého nehmotného
    majetku, ktorým sú zriadovacie náklady, účtuje na tarchu účtu 551 – Odpisy dlhodobého nehmotného
    majetku a dlhodobého hmotného majetku so súvzťažným zápisom v prospech účtu 071 – Oprávky