Zavrieť

Porady

výpočet dane z príjmu 2009

Zdravím, som úplný laik vo výpočte dane z príjmu. Chcem sa preto spýtať pár otázok?

Manželka je tlmočníčka na živnosť, dosiahla príjem cca 18000€. Aká by jej mohla teoreticky výjsť daň?

Ja som rátal príjem: 18000€
40% - 7200€
nezd. položka cca 4000€
soc a zdrav. 1600€
18000 - 7200 - 4000 -1600= 5200
5200 X 19%
vyšlo mi 988€

Chcem sa ešte spýtať, či si dá v danovom priznaní využiť stavebné sporenie a či si moôže uplatniť aj bonus na manžela/ hrubý príjem - 4800€.





Ďakujem za akúkoľvek reakciu.
Naposledy upravil mibel : 29.01.10 at 10:01
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    mibel Pozri príspevok
    Zdravím, som úplný laik vo výpočte dane z príjmu. Chcem sa preto spýtať pár otázok?

    Manželka je tlmočníčka na živnosť, dosiahla príjem cca 18000€. Aká by jej mohla teoreticky výjsť daň?

    Ja som rátal príjem: 18000€
    40% - 7200€
    nezd. položka cca 4000€
    soc a zdrav. 1600€
    18000 - 7200 - 4000 -1600= 5200
    5200 X 19%
    vyšlo mi 988€

    Chcem sa ešte spýtať, či si dá v danovom priznaní využiť stavebné sporenie a či si moôže uplatniť aj bonus na manžela/ hrubý príjem - 4800€.

    Ďakujem za akúkoľvek reakciu.