Zavrieť

Porady

SE W 595s od Orange-prosím o radu

Kedže manželke v novembri 2009 končila 2-ročná viazanosť so spoločnosťou Orange rozhodla sa pre jej predlženie a vybrala si z ponuky telefon Sony Ericsson W 595s nakoľko aj predtým mala rovnakú značku a bola s ňou spokojná...(SE K 530i)Kedže v starom telefone mala nafotené fotky a uložené na pamäťovej karte je samozrejme,že si len preložila pamäťovú kartu do nového telefónu...Na karte má nafotených množstvo fotiek a je tam aj nejaká hudba atd. Aké však bolo naše prekvapenie ked pri prezeraní fotiek nastal problém-namiesto niektorých fotiek sa tam nachádzal len biely štvorček t.j. fotky telefon nezobrazil.Ak sme dali fotku otvoriť tak sa zobrazil len čierny display a v horných rohoch sa nachádzali informácie o fotke a nič viac......Je zaujímavé,že ak sa jedna z týchto nezobrazených fotiek vybrala ako pozadie tak na úvodnom displeji bola zobrazená....
Tak sme sa teda rozhodli telefon reklamovať v Orange kde ho poslali do zmluvného servisu v BA...Od novembra do konca januára bol reklamovaný 4 krát a nakoniec ho máme doma a problém nie je vyriešený!!! Tú sú vyjadrenia servisu:
1.krát-Závada sa neprejavila-odporúčame sformátovať pamäťovú kartu
2.krát-Bola vymenená základná doska v telefone a vymenená pamäťová karta(stará vraj bola vadná)
3.krát-Znova vymenená pamäťová karta.....a vraj aj prepálený software
4.krát-Závada sa neprejavila-vraj telefon uvedené fotky nezobrazuje kvôli tomu,že sú možno poškodené

Nakoľko nám závada viackrát nebola potvrdená nemôžme požiadať o výmenu telefonu,resp.vrátenie penazí.....
Najviac na tom všetkom je zaujímavé,že uvedené fotky telefon nezobrazí ani ked sú uložené priamo v pamäti telefonu...takže chyba nemôže byť s pamäťovou kartou.....Uvedené fotky zobrazia aj naše "staré" Sony Ericssony-K 530i a K 610i preto nerozumiem prečo ich novší telefon nezobrazí....Keby boli poškodené fotky tak ich určite podla mňa nezobrazí žiadny telefon....... Mal s tým niekto podobný problém????
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Blankake je offline (nepripojený) Blankake

    Blankake
    Ja som bola akurát včera reklamovať takýto istý typ mobilu (dcérin), pri nabíjaní jej zrazu vypisovalo, aby okamžite prerušila nabíjanie a odniesla mobil do servisu. Aj sieť začal veľmi dlho načítavať... tak som zvedavá, čo z toho bude. V Orange mi povedali, že na tento typ mobilu zatiaľ veľa reklamácií nemali.

    Laco-monter je offline (nepripojený) Laco-monter

    Vylúčený člen Laco-monter
    Zagooglovať SE W 595s prečítať si čo najviac odkazov od profíkov,čo sú v tom zbehlí a potom sa rozhodnuť, čo ďalej.

    Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

    Stanislav 1975
    Blankake Pozri príspevok
    Ja som bola akurát včera reklamovať takýto istý typ mobilu (dcérin), pri nabíjaní jej zrazu vypisovalo, aby okamžite prerušila nabíjanie a odniesla mobil do servisu. Aj sieť začal veľmi dlho načítavať... tak som zvedavá, čo z toho bude. V Orange mi povedali, že na tento typ mobilu zatiaľ veľa reklamácií nemali.
    No Blanka, nič z toho nebude-zamietnu ti reklamáciu a povedia čarovnú formulku, že to bola tvoja vina, lebo je tam nazrážaná voda-ako keby sme nepoznali Orange...

    Blankake je offline (nepripojený) Blankake

    Blankake
    Stanislav 1975 Pozri príspevok
    No Blanka, nič z toho nebude-zamietnu ti reklamáciu a povedia čarovnú formulku, že to bola tvoja vina, lebo je tam nazrážaná voda-ako keby sme nepoznali Orange...
    a skade by sa tam dostala voda? Veď mobil nezmokol, nespadol do vane s vodou, máme ho 2 mesiace

    Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

    Stanislav 1975
    Blankake Pozri príspevok
    a skade by sa tam dostala voda? Veď mobil nezmokol, nespadol do vane s vodou, máme ho 2 mesiace
    to sa pýta veľa ludí, čo im to povedali v Orange-ale možno to bude v pohode a tebe to vyreklamujú v pohode...

    Blankake je offline (nepripojený) Blankake

    Blankake
    Stanislav 1975 Pozri príspevok
    to sa pýta veľa ludí, čo im to povedali v Orange-ale možno to bude v pohode a tebe to vyreklamujú v pohode...
    no to si ma teraz "potešil".... to by mi v živote nenapadlo...

    Blankake je offline (nepripojený) Blankake

    Blankake
    Stanislav 1975 Pozri príspevok
    No Blanka, nič z toho nebude-zamietnu ti reklamáciu a povedia čarovnú formulku, že to bola tvoja vina, lebo je tam nazrážaná voda-ako keby sme nepoznali Orange...
    Tak Stanko, našťastie si sa mýlil a reklamáciu uznali, už mám mobil doma. Museli vymeniť softvér.

    SE W 595s od Orange-prosím o radu

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.