Zavrieť

Porady

E-shop a administrativne veci

Dobry den. Chystam sa spustit e-shop ale potrebovala by som poradit ohladne administrativy Platba za tovar bude bud na dobierku alebo vkladom na ucet..potrebujem faktury, to mi je jasne, ale potrebujem predfakturu zasielat na mail ako potvrdenie a potom zaslat s tovarom originalnu fakturu?
A co sa tyka uctovnictva, budem zivnostnik cize co specialne potrebujem robit celorocne? Viest si vydaj a prijem financii?? Ci este nieco ine? Budem vdacna za kazdu radu Dakujem, nie som velmi zbehla v taychto veciach tak ospravedlnte moj laicky opis
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    rakerian je offline (nepripojený) rakerian

    rakerian
    Určite je potrbné zasielať zákazníkovi potvrdenie!
    Komunikácia robí dobré meno obchodu.
    V potvrdeni treba uviesť sumár nákupu + všetky doručovacie poplatky a termín kedy bude tovar odoslaný.
    Ak prípadne viete, že na nejaký tovar treba dlhšie čakať napíšte to ešte zvlášť tomu zákazníkovi.

    Účtovníctvo a fakturáciu treba samozrejme viesť tak ako pri každom inom podnikaní.

    E-shop a administrativne veci

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.