Zavrieť

Porady

Ročné zúčtovanie zdravotného poistenia študenta

Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať ako to je s ročným zúčtovaním zdravotného poistenia. Som študentka a celý minulý rok som brigádovala. Problém nastáva v tom, že pani pracujúca v zdravotnej poistovni sa vyjadrila, že dané zúčtovanie musím podať ak presiahnem čiastku 2 292,84 eur (ktorú som presiahla). No ako čítam zákon o zdravotnom poistení tak mi to vychádza, že ja ako študent, ktorý pracuje na dohodu o BPŠ nemusím to zúčtovanie robiť (ako sa spomína vo vyňatých príjmoch). Tak hľadám, kde je pravda. Veľmi pekne Vás prosím o radu
Usporiadat
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

mirka87 Pozri príspevok
Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať ako to je s ročným zúčtovaním zdravotného poistenia. Som študentka a celý minulý rok som brigádovala. Problém nastáva v tom, že pani pracujúca v zdravotnej poistovni sa vyjadrila, že dané zúčtovanie musím podať ak presiahnem čiastku 2 292,84 eur (ktorú som presiahla). No ako čítam zákon o zdravotnom poistení tak mi to vychádza, že ja ako študent, ktorý pracuje na dohodu o BPŠ nemusím to zúčtovanie robiť (ako sa spomína vo vyňatých príjmoch). Tak hľadám, kde je pravda. Veľmi pekne Vás prosím o radu
uveď prosím svoj vek
0 0
mirka87 mirka87

mirka87 je offline (nepripojený) mirka87

Mám 22 rokov
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

mirka87 Pozri príspevok
Mám 22 rokov
Nemusíš podávať RZZP. Platitelom zdr.poistenia je štát, výška príjmu na dohodu nie je obmedzená.
0 0
mirka87 mirka87

mirka87 je offline (nepripojený) mirka87

Veľmi pekne ďakujem za radu
0 0
Madeline Madeline

Madeline je offline (nepripojený) Madeline