Zavrieť

Porady

Výkaz majetku a záväzkov

Ahojte,
píšem, lebo už som zúfalá, neviem z akého dôvodu mi nechte môj počítať spočítať zásoby do výkazu majetku a záväzkov. Mám aj sklad a skladovú evidenciu.
Nerozumiem tomu čo som zle urobila. Mám program MRP a prebrala som to po predošlom účtovníkovi.
Som začiatočník, poradte prosím.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Ako to mam dať do poriadku?
    Môžem si do zásob udať sumu z inventúry k 31.12.2009?
    Ďakujem za akúkoľvek odpoveď.
    Monika Kováčová
    marta.st9999 Pozri príspevok
    Ahojte,
    píšem, lebo už som zúfalá, neviem z akého dôvodu mi nechte môj počítať spočítať zásoby do výkazu majetku a záväzkov. Mám aj sklad a skladovú evidenciu.
    Nerozumiem tomu čo som zle urobila. Mám program MRP a prebrala som to po predošlom účtovníkovi.
    Som začiatočník, poradte prosím.
    Spočítaj si ich sama, čo ti v tom bráni...

    MRP tieto údaje zo skladu do výkazu nepreberá, používam MRP, ale nejdem sa kvôli jednému číslu vešať
    Ajj tak dik za odpoveď, nechcem to pobabrať hneď na začiatku a preto som z každej veci nervozna.
    A čo ak mám v inventúre aj skladové karty s mínusovou sumou, napr. poskytované služby napr: sústruženie.
    Monika Kováčová
    marta.st9999 Pozri príspevok
    Ajj tak dik za odpoveď, nechcem to pobabrať hneď na začiatku a preto som z každej veci nervozna.