Zavrieť

Porady

Podnet ku kontrole - SOI

Chcem sa opytat, ake vsetky papiere mam dat dohromady a zaslat,ak chcem dat podnet ku kontrole na SOI. Zivnostnik mi dodal dvere, neskor vsak sli na reklamaciu. Reklamaciu uznal,ale tovar nebol vymeneny.Povedal, ze si mam podat dalsiu reklamaciu. Pri dalsej reklamacii uz som odstupil od zmluvy,avsak dotycny neprebera postu a nedviha telefon.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

    Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac Zita5
    Možno Vám pomôže nasledovný link
    http://www.soi.sk/sk/Poradna/Rady-sp...SOI.soi?ind=57

    sportik je offline (nepripojený) sportik

    sportik
    Dakujem.To uz mam precitane. Aj tak vsak neviem, co vsetko tam mam dodat. Zmluvu o zakazke, doklad o zaplateni, pisomne reklamacie...?

    zdenka131 je offline (nepripojený) zdenka131

    logopéd, psychopéd, pedagóg, večný študent, absolvent viacerých VŠ ...viac zdenka131
    Podnet sa podáva písomnou formou, pričom obsahuje tieto informácie:
    - meno a kontakt zákazníka, ktorý podáva podnet

    - prečo podnet vznikol, čo je dôvodom nespokojnosti (uviesť druh tovaru, služby, kedy a kde bol tovar predaný, či služba poskytnutá, v čom je problém)

    - ako reagoval predajca, distributér, alebo poskytovateľ služieb po podaní sťažnosti a ako odôvodnil neprijatie, prípadne nevybavenie reklamácie)

    - fotokópiu dokladu o zaplatení problémového tovaru, alebo služieb

    kaco11 je offline (nepripojený) kaco11

    kaco11
    najjednoduchsie to mas, ked si tam zavolas. Ja uz som tam takto volala a boli velmi mili. Bez problémov povedali co mám robiť, čo potrebujú atd.

    Podnet ku kontrole - SOI

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.