Benq Dobrý deň, chcel by som Vás poprosiť o radu, sme nová spoločnosť ktorá sa snaží preraziť na trh s niečim novým v oblasti zámkovej dlažby, obkladov a iných bet. výrobkov. Počiatočný elán opadol ked sme začali premýšlať ako zvoliť reklamnú stratégiu. Momentálne sa snažíme osloviť stavebniny a stavebné firmy, taktiež aj letáky do schránok, ktoré by mali upútať na prvý pohľad, ale ohlasy su zatiaľ neni žiadne. Viete mi poradiť aku strategiu zvoliť v tejto oblasti?
Ďakujem veľmi pekne za každú radu.
Ahoj, stavebniny niesu vec, ktorú predáš letákmi v schránkach. Otázka je koľko si ochotný investovať do marketingu. V prvom rade som si pozrel web stránku, ktorá je dobrá, ale zle sa kliká na pod stránky + nieje žiadne SEO !!! Pod stránky a title niesu nijak vylnené a tak ta google registruje na xtom mieste, no určite nie v predu.
Stavebné firmy by sa ti lepšie oslovovali ak by ste už mali nejaku tu prácu za sebou. Preto treba brat aj male zakazky a potom oslovit vacsie firmy. Pre neznamu firmu (Vás) by bola najlepsia reklama v radiach, novinach + PR články, ktoré súvisia s tematikou. Do reklamy bude treba dať obrovské prachy, tak je na Vás si prepočítať či sa to oplatí, alebo nie...
Kazdopadne do lacnejších investicii treba zapocitat profi SEO 500eur. Co urcite odporučam a dalej je to už len na Vas... Povedz aké máte finančné možnosti a určite sa pridá viac ľudí do diskusie