Zavrieť

Porady

Reklamácia poštových služieb

Dovolila som si založiť novú tému, nakoľko som túto problematiku nenašla.

Má niekto skúsenosti s reklamáciou poštových služieb? Konkrétne sa jedná o neskoré dodanie až po 8 dňoch odo dňa odoslania zásielky 1. triedy s dobierkou, nakoľko práve pre oneskorené doručenie bola vrátená späť odosielateľovi a ten musel vyplatiť aj spätné doručenie zásielky.

Ak máte nejaké skúsenosti s tým, budem rada ak napíšete.
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Timka1 je offline (nepripojený) Timka1

    Timka1
    Keďže som napísala aj na zákaznícky servis prostredníctvom internetu, ich odpoveď bola táto:

    ... na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty, a.s. môžete zahájiť reklamačné konanie na základe podania Reklamačného listu.

    Reklamačný list pripájam v prílohe, ak by niekto potreboval ....

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    Ja reklamácie poštových služieb riešim vždy s veducou pošty. Keď ma uvidí vo dveerách už vie, že je nejaký "prúser..." Ale zatiaľ všetky moje reklamácie sa vybavili k mojej spokojnosti.

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    Timka1 Pozri príspevok
    Dovolila som si založiť novú tému, nakoľko som túto problematiku nenašla.

    Má niekto skúsenosti s reklamáciou poštových služieb? Konkrétne sa jedná o neskoré dodanie až po 8 dňoch odo dňa odoslania zásielky 1. triedy s dobierkou, nakoľko práve pre oneskorené doručenie bola vrátená späť odosielateľovi a ten musel vyplatiť aj spätné doručenie zásielky.

    Ak máte nejaké skúsenosti s tým, budem rada ak napíšete.
    Ďakujem
    Môžeš reklamovať, ale pošta, ak uzná reklamáciu, tak ti vyplatí len rozdiel medzi cenou zásielky 1. a 2. triedy. Na inú náhradu škody nemáš nárok.

    Zásielka by sa mala dať reklamovať buď na podacej alebo dodávateľskej pošte (najlepšie na podacej - bol som svedkom, kedy dodávateľský pošta nechcela prijať reklamáciu).

    Timka1 je offline (nepripojený) Timka1

    Timka1
    bola som tam chlapci už 2x, zakaždým mala vedúca návštevu a nemohla ma prijať, druhý krát som čakala, veď keď o chvíľu skončí, tak počkám a po 40 min. som odišla .........
    dnes poobede idem zase aj s reklamačným listom, tak uvidím čo mi na to povie a či sa vôbec ku nej dostanem .....

    Reklamácia poštových služieb

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.