Timka1 Dovolila som si založiť novú tému, nakoľko som túto problematiku nenašla.
Má niekto skúsenosti s reklamáciou poštových služieb? Konkrétne sa jedná o neskoré dodanie až po 8 dňoch odo dňa odoslania zásielky 1. triedy s dobierkou, nakoľko práve pre oneskorené doručenie bola vrátená späť odosielateľovi a ten musel vyplatiť aj spätné doručenie zásielky.
Ak máte nejaké skúsenosti s tým, budem rada ak napíšete.
Ďakujem
Môžeš reklamovať, ale pošta, ak uzná reklamáciu, tak ti vyplatí len rozdiel medzi cenou zásielky 1. a 2. triedy. Na inú náhradu škody nemáš nárok.
Zásielka by sa mala dať reklamovať buď na podacej alebo dodávateľskej pošte (najlepšie na podacej - bol som svedkom, kedy dodávateľský pošta nechcela prijať reklamáciu).