Zavrieť

Porady

Môžem podnikať aj popri materskej?

Ahoj!

Som študentka vysokej školy a v auguste sa mi narodí bábetko Už 7 rokov sa venujem foteniu a rada by som v tomto smere začala podnikať a otvorila si živnosť. Môžem aj popri materskej? Neprídem o rodičovský príspevok?
Predtým som nikde nebola zamestnaná na HPP, iba na dohodu o brigdnickej činnosti.
Ďakujem za radu
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    profesional je offline (nepripojený) profesional

    Ak chcem robit veci lepsie, musim ich robit uplne inak. Ten kto ma pozna vie, ze ja a konvencne myslenie nejdeme prilis dohromady. ...viac profesional
    Kludne mozes. Dokonca si myslim ze na to nepotrebujes zivnost. Fotenie je tzv. volnym povolanim autorskopravnej povahy a preto je to prijem podla ' par. 6. Takze na to zivnost ani nepotrebujes. Uctovnictvo viest samozrejme musis. O matersku neprides ak vyhlasis pred UPSVaR ze cinnost vykonavas v case ked nie je nutne sa starat o dieta, tj. po 16.00 hod.

    Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

    Stanislav 1975
    profesional Pozri príspevok