Dobrý deň. Potrebovala by som sa poradiť ohľadom vybavenia reklamácie.
Koncom januára som reklamovala sedaciu súpravu. Pri podávaní reklamácie mi bolo povedané, že štandardná doba na vybavenie reklamácie je zo zakona 30 dní. Po 15 dňoch sme sa prišli informovať o stave v akom je reklamácia. Tam nám bolo povedané, že naša reklamácia bude predĺžená, nevedeli nám však udať dobu predĺženia. K dnešnému dňu je to už 14. deň predĺženia. Zakaždým čo sa prídeme informovať to len predlžujú. Už sme z toho zúfalí, mesiac a pol bez sedačky. PROSÍM VÁS MÁM NIAKE PRÁVO ZASIAHNUŤ DO TEJTO REKLAMÁCIE, AK ÁNO PORADTE MI PROSÍM VÁS AKO! VEĽMI PEKNE VÁM ĎAKUJEM
Naposledy upravil arizona : 11.03.10 at 10:51