Zavrieť

Porady

Potešilo ma

Som dôchodkyňa, zaregistrovala som sa, lebo som sa nevedela dopátrať odpovede na niektoré otázky v súvislosti s DP. Som rada, že som túto poradu našla, už od 9. marca tu trávim celé hodiny, študujem čo ma baví a čas mi neuveriteľne uteká, je to naozaj závislosť, a mám pocit, akoby som chodila do práce. Okrem toho sa tu dozvedám aj veľa zaujímavých vecí, poraďáci ste super, potešilo ma aj to, že každý môže poradiť nezáväzne, čo vie, ak vie niekto viac, opraví ho. Viem poradiť v oblasti spotrebných daní. Prezývku kvaka mi dal v roku 1955 spolužiak, keď sme boli spolu na klzisku.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Anja111 je offline (nepripojený) Anja111

    Anja111
    Kvaka Pozri príspevok
    Som dôchodkyňa, zaregistrovala som sa, lebo som sa nevedela dopátrať odpovede na niektoré otázky v súvislosti s DP. Som rada, že som túto poradu našla, už od 9. marca tu trávim celé hodiny, študujem čo ma baví a čas mi neuveriteľne uteká, je to naozaj závislosť, a mám pocit, akoby som chodila do práce. Okrem toho sa tu dozvedám aj veľa zaujímavých vecí, poraďáci ste super, potešilo ma aj to, že každý môže poradiť nezáväzne, čo vie, ak vie niekto viac, opraví ho. Viem poradiť v oblasti spotrebných daní. Prezývku kvaka mi dal v roku 1955 spolužiak, keď sme boli spolu na klzisku.