vitekr noo, mylsim, ze to zakaznik sice zvladne, ale dolezite je spravne zameranie, inak sa moze stat, ze to naozaj nenamontuje.....
mne ide skor o neake konkretne typy na ake servre, WEB stranky je vhodne reklamovat, inzerovat, ziskat partnerov a podobne informacie....
Môj názor. Ako výrobca potrebujete budovať 2 základne línie. Značku a konkurencie schopnosť v cene, kvalite a dodávkach aj proti číňanom. Ako hlavnú úlohu by som videl dodávať veľkoobchodne aj mimo SK. Popri tom vybudovať predajnú sieť. Priamy aj nepriamy predaj aby ste sa dostali blízko k zákazníkom.
Reklama
Prezentujte sa ako výrobca a expert v tejto oblasti. Potrebujete aby každý o Vás vedel a Vaša značka niečo znamenala. Na komunikáciu sa dajú použiť všetky média, len treba mať skúsenosti a vedieť ako.
Napr.Skúste použiť Aukro akcie od 1centu, blogujte-cieľ presvedčiť o profesionalite, PPC reklama nie je vhodná na budovanie značky (myslím z hľadiska ceny) ale aj tam sa dá použiť finta. Môj záver používať nízko nákladovú reklamu a skôr sa sústrediť na veľkoodberateľov.