Zavrieť

Porady

Ahojte všetci

Ahojte všetci, práve som sa prihlásila. Prečítala som si pár tém. Sú tu fak milý ľudia. Volám sa Žblnk, mám 26 rokov, pracujem ako operátorka vo výrobe. Mám rada prírodu hlavne našu záhradku, na ktorú mi nezostáva veľa času a knihy, ktoré čítam vo voľnom čase. Zadala som problém, ktorý mám v okienku Zdravie. Dúfam, že sa nájdu nejaké dobré duše, čo mi poradia. Keď budem vedieť aj ja rada pomôžem. Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Anja111 je offline (nepripojený) Anja111

    Anja111
    žblnk Pozri príspevok
    Ahojte všetci, práve som sa prihlásila. Prečítala som si pár tém. Sú tu fak milý ľudia. Volám sa Žblnk, mám 26 rokov, pracujem ako operátorka vo výrobe. Mám rada prírodu hlavne našu záhradku, na ktorú mi nezostáva veľa času a knihy, ktoré čítam vo voľnom čase. Zadala som problém, ktorý mám v okienku Zdravie. Dúfam, že sa nájdu nejaké dobré duše, čo mi poradia. Keď budem vedieť aj ja rada pomôžem. Ďakujem
    Vitaj medzi nami a cíť sa tu dobre...

    Mária27 je offline (nepripojený) Mária27

    Mária27
    Vitaj! Teraz sa pohybuješ často na čerstvom vzduchu, ale o chvíľu bude z teba závislák - poraďák a budeš stále sedieť pri počítači. Tak je tu dobre!

    žblnk je offline (nepripojený) žblnk

    žblnk
    Vyrábam LCD panely, resp. podielam sa na ich výrobe, lebo je to tímová, pásová výroba