Zavrieť

Porady

Omega závierkové účtovné operácie

Dobrý deň,
prosím Vás som začiatočník a potreboval by som poradiť v tejto veci: spravil som všetky uzávierky a všetko je v najlepšom poriadku. Bolo mi povedané, že teraz by som mal v rámci závierkových účt. operácií zaúčtovať premenu ZI a mzdy za 12/2009. Problém je v tom, že na doklade uvediem dátum 31.12.2009 a účtovné obdobie zatvorenie, ale stále mi to vypisuje že dátum nekorešponduje s účtovným obdobím. Skúšal som meniť aj vnútorný dátum v Omege a nepomohlo. Môžem zrušiť uzávierku účtovníctva a zaúčtovať to do decembra a potom ju znovu obnoviť? Alebo je nejaký iný spôsob ako to spraviť?
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    andreaS je offline (nepripojený) andreaS

    andreaS
    a premenu ZI resp. doplnenie ZI podla rozhodnutia jedineho spolocnika, ci valnej hromady, by sa podla mna mala robit vtedy, kedy k tomuto rozhodnutiu doslo... su k tomu dokumenty, kt. maju datum...

    a mzdy za 12/2009 sa uctuju do obdobia decembra, nie zatvorenie...

    treba zrusit zavierku uctovnictva a potom uzavierku uctovnictva a dph - konkretne staci A (ak bolo uzavrete naraz A-cko za cely rok)