Zavrieť

Porady

nefunkčný internet v období DP

účtovník telom i dušou
Som konateľkou sro a momentálne som na materskej. So svojimi zamestnancami a klientmi komunikujem výlučne cez internet (nakoľko sa musím prispôsobiť potrebám môjho 4 mesačného synčeka).

Dvakrát mesačne mi vypadne internet. To mi ani tak nevadí,dokým nevypadol 30.3. a 31.3., kedy fakt finišujeme s daňovými priznaniami a RZZP.

Mám právo alebo môžem napísať nejakú sťažnosť alebo reklamáciu, prípadne vyčísliť moju finančnú stratu firme dodávajúcej internet ku mne domov tým, že net chvíľu funguje a chvíľu nie???

Ďakujem vopred za každú radu.
Usporiadat
Vlado40 Vlado40

Vlado40 je offline (nepripojený) Vlado40

Reklamáciu napísať môžeš , určite máš nejaké podmienky v zmluve.Neviem , kto je Tvoj poskytovateľ internetu , ale pri výpadku internetu môže byť chyba aj na Tvojej strane a to možno bude problém dokázať ak by išlo o finančné odškodnenie.
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
jacekova jacekova

jacekova je offline (nepripojený) jacekova

účtovník telom i dušou
je to firma DATASYS Trnava s.r.o.
Zmluva je nič moc (identifikačné údaje a cena za net).

Pri každom výpadku im tam telefonujem a sú si vedomí, že chyba zakaždým nastane u nich.

Net síce naskočí za 10minút, lenže keď práve vyplňam tlačivo na internete a vďaka nim sa mi stratia údaje a robím to nanovo, som z toho dosť na nervy.

Neviem či dosiahnem niečo tým,keď si dám námahu napísať reklamáciu....
0 0
dalid dalid

dalid je offline (nepripojený) dalid

Polozme si otazku ci je to naozaj problem tvojho poskytovatela internetu, alebo ide uz davnesie avizovane problemy s portalom danovej spravy??

Podla toho co pises ide o problem serverov danovakov!!! V tomto pripade ti zial reklamacia nepomoze, lebo DP si po:
1 - mozes dorucit v pisomnej forme
2 - dorucit v skorsom termine, nie v posledne 2 dni pred terminom do kedy je mozne bez sankcie podavat DP

http://www.zive.sk/danovaci-servery-...3/default.aspx
0 0
Vlado40 Vlado40

Vlado40 je offline (nepripojený) Vlado40

Napísať reklamáciu možno bude iba časová strata v tom prípade .Možno bude lepšie nájsť si inú firmu na dodanie internetu.
0 0
dalid dalid

dalid je offline (nepripojený) dalid

Vlado40 - to jej nepomoze, ide o problem s aplikacou (!) ktoru pouziva danovy urad...
Mozeme sa stavit, ze ked tu aplikaciu vyvijali cca v r 2003 urcite ani nesymulovali zatazove testy pri sucasnom objeme pripojeni na server.. Potom to tak vyzera.. A samozrejme nikoho to nie je vina. DU bude tvrdit ze je to chyba dodavatela aplikacia a ten ze chyba DU, lebo presne nespecifikoval ( v roku 2003? )poziadavky na zatazenie serverov...
Naposledy upravil dalid : 31.03.10 at 11:21 Dôvod: preklep :(
0 0
jacekova jacekova

jacekova je offline (nepripojený) jacekova

účtovník telom i dušou
dalid Pozri príspevok
Polozme si otazku ci je to naozaj problem tvojho poskytovatela internetu, alebo ide uz davnesie avizovane problemy s portalom danovej spravy??

Podla toho co pises ide o problem serverov danovakov!!! V tomto pripade ti zial reklamacia nepomoze, lebo DP si po:
1 - mozes dorucit v pisomnej forme
2 - dorucit v skorsom termine, nie v posledne 2 dni pred terminom do kedy je mozne bez sankcie podavat DP

http://www.zive.sk/danovaci-servery-...3/default.aspx

to že je stránka DRSR nefunkčná viem, ale ja napríklad na nete vyplňam RZZP.
navyše komunikujem so zamestnancami cez skype. posielaju mi všetko na prekontrolovanie a ja to nasledne posielam klientom.

nikdy si nič nenechávam na poslednu chviľu ale proste tento rok som na materskej a jediným mojim spojením so svetom (a s prácou) je net....a ten je mnohokrát nefunkčný.... (preto ma to štve že 30.3.a 31.3., čo su fakt "horúce" datumy.)
0 0
jacekova jacekova

jacekova je offline (nepripojený) jacekova

účtovník telom i dušou
Vlado40 Pozri príspevok
Napísať reklamáciu možno bude iba časová strata v tom prípade .Možno bude lepšie nájsť si inú firmu na dodanie internetu.

keby tam nebola 2-ročná viazanosť....
0 0
Vlado40 Vlado40

Vlado40 je offline (nepripojený) Vlado40

dalid Pozri príspevok
Vlado40 - to jej nepomoze, ide o problem s aplikacou (!) ktoru pouziva danovy urad...
Napísala že :
Pri každom výpadku im tam telefonujem a sú si vedomí, že chyba zakaždým nastane u nich.

Tak to ma na svedomí dodávateľ internetu nie aplikácia.
0 0
Timka1 Timka1

Timka1 je offline (nepripojený) Timka1

jacekova Pozri príspevok
keby tam nebola 2-ročná viazanosť....
presne to isté som mala minulý rok, výpadok internetu bol na dennodennom poriadku, tiež viazanosťou zmluvou na dva roky, ale keďže stále bol technický problém z ich strany, napísala som im okamžité ukončenie zmluvy z dôvodu neustálych technických porúch z ich strany a akceptovali to, pretože už nemali nervy ku nám chodiť a donekonečna to opravovať ......

takže pokiaľ sú technické problémy výlučne z ich strany myslím, že by si mala pochodiť
1 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

jacekova Pozri príspevok
Som konateľkou sro a momentálne som na materskej. So svojimi zamestnancami a klientmi komunikujem výlučne cez internet (nakoľko sa musím prispôsobiť potrebám môjho 4 mesačného synčeka).

Dvakrát mesačne mi vypadne internet. To mi ani tak nevadí,dokým nevypadol 30.3. a 31.3., kedy fakt finišujeme s daňovými priznaniami a RZZP.

Mám právo alebo môžem napísať nejakú sťažnosť alebo reklamáciu, prípadne vyčísliť moju finančnú stratu firme dodávajúcej internet ku mne domov tým, že net chvíľu funguje a chvíľu nie???

Ďakujem vopred za každú radu.
Ahojky, bohužial sa mi to zle píše-ale podľa mňa nemáš žiadnu šancu uspieť proti netovému providerovi ohladne výpadku signálu a následnej škode-to oni majú určite sakramentsky ošetrené v obchodných podmienkach...
0 0
Vlado40 Vlado40

Vlado40 je offline (nepripojený) Vlado40

jacekova Pozri príspevok
keby tam nebola 2-ročná viazanosť....
Aj ja som mal 2-ročnú viazanosť a dodatok ak predčastne odstúpim od zmluvy , tak musím doplatiť za modem plnú sumu ...
1 0
dalid dalid

dalid je offline (nepripojený) dalid

jacekova Pozri príspevok
to že je stránka DRSR nefunkčná viem, ale ja napríklad na nete vyplňam RZZP.
... nikdy si nič nenechávam na poslednu chviľu ale proste tento rok som na materskej a jediným mojim spojením so svetom (a s prácou) je net....a ten je mnohokrát nefunkčný.... (preto ma to štve že 30.3.a 31.3., čo su fakt "horúce" datumy.)
OK, tomu verim.
Aby si mala 100% istotu ze je chyba u tvojho providera skus si zmerat rychlos pripojena na net. Ak bude 0 Mbps, pripadne menej ako mas dohodnute v zmluve s poskytnuti sluzieb, mozes to reklamovat.

Zial to je teraz pre teba iba mala utecha, ked horia terminy podanie DP a RZZP...

Rychlost si otestujes napr tu: http://www.speedtest.net/
Len si nezabudni ukoncit vsetky aplikacie, ktore sa pripajaju na internet.
1 0
jacekova jacekova

jacekova je offline (nepripojený) jacekova

účtovník telom i dušou
Timka1 Pozri príspevok
presne to isté som mala minulý rok, výpadok internetu bol na dennodennom poriadku, tiež viazanosťou zmluvou na dva roky, ale keďže stále bol technický problém z ich strany, napísala som im okamžité ukončenie zmluvy z dôvodu neustálych technických porúch z ich strany a akceptovali to, pretože už nemali nervy ku nám chodiť a donekonečna to opravovať ......

takže pokiaľ sú technické problémy výlučne z ich strany myslím, že by si mala pochodiť

lenže u mňa je výpadok 2-krát do mesiaca, čo asi nebudú akceptovať... .

vždy ked volám, povedia, že technik o výpadku už vie, opraví to a do takých 10minut mi to vraj naskočí. A fakt, naskočí ale čo mám z toho keď tým stratím urobenú prácu
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

dalid Pozri príspevok
OK, tomu verim.
Aby si mala 100% istotu ze je chyba u tvojho providera skus si zmerat rychlos pripojena na net. Ak bude 0 Mbps, pripadne menej ako mas dohodnute v zmluve s poskytnuti sluzieb, mozes to reklamovat.

Zial to je teraz pre teba iba mala utecha, ked horia terminy podanie DP a RZZP...

Rychlost si otestujes napr tu: http://www.speedtest.net/
Len si nezabudni ukoncit vsetky aplikacie, ktore sa pripajaju na internet.
Dalid,až na to,že máloktorý provider ti v zmluve garantuje nejakú rýchlosť,hmhm-napíšu formulku "až do" a si vybavený...,nikde nieje garantovaná minim.rýchlosť, s výnimkou nejakých velkých firiem,hmhm
1 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

jacekova Pozri príspevok
lenže u mňa je výpadok 2-krát do mesiaca, čo asi nebudú akceptovať... .

vždy ked volám, povedia, že technik o výpadku už vie, opraví to a do takých 10minut mi to vraj naskočí. A fakt, naskočí ale čo mám z toho keď tým stratím urobenú prácu
veru nebudú...
0 0
dalid dalid

dalid je offline (nepripojený) dalid

Stanislav1975 - jaaaaj, to asi hej.. Alebo si tam uvedie este agregaciu 1/50 a je vybavene.. (
0 0
jacekova jacekova

jacekova je offline (nepripojený) jacekova

účtovník telom i dušou
takže z toho vyplýva, že si môžem ísť pískať
dakujem všetkým za rady. Skúsim tú reklamáciu predsalen napísať, i keď mi to bude asi prd platné (ale len pre vlastnú útechu a aby vedeli že existujem
0 0
Timka1 Timka1

Timka1 je offline (nepripojený) Timka1

jacekova Pozri príspevok
lenže u mňa je výpadok 2-krát do mesiaca, čo asi nebudú akceptovať... .

vždy ked volám, povedia, že technik o výpadku už vie, opraví to a do takých 10minut mi to vraj naskočí. A fakt, naskočí ale čo mám z toho keď tým stratím urobenú prácu
ja som mala výpadky denno denne a už som kričala, že im budem faktúrovať aj telefón ja, takže sumy prevýšia poplatok za net ..... takže mi aj krátili poplatky za net podľa počtu dni kedy nešiel ....
myslím, že boli radi, že som ukončila zmluvu s nimi ...

nezávidím ti a to ešte v tieto dni ...... hmmm, tiež mám malé deti, prešla som tým .... už je lepšie povyrástli, takže v pohode aj dodávateľa netu mám iného, musíš vydržať tie dva roky a okamžite zmeniť
0 0
Timka1 Timka1

Timka1 je offline (nepripojený) Timka1

jacekova Pozri príspevok
takže z toho vyplýva, že si môžem ísť pískať
dakujem všetkým za rady. Skúsim tú reklamáciu predsalen napísať, i keď mi to bude asi prd platné (ale len pre vlastnú útechu a aby vedeli že existujem
skús sa s nimi dohodnúť aspoň na nejakom čiastočnom krátení poplatku za net, ja som si to vydobila .... aspoň aké také zadosťučinenie ....
0 0
jacekova jacekova

jacekova je offline (nepripojený) jacekova

účtovník telom i dušou
Timka1 Pozri príspevok
ja som mala výpadky denno denne a už som kričala, že im budem faktúrovať aj telefón ja, takže sumy prevýšia poplatok za net ..... takže mi aj krátili poplatky za net podľa počtu dni kedy nešiel ....
myslím, že boli radi, že som ukončila zmluvu s nimi ...

nezávidím ti a to ešte v tieto dni ...... hmmm, tiež mám malé deti, prešla som tým .... už je lepšie povyrástli, takže v pohode aj dodávateľa netu mám iného, musíš vydržať tie dva roky a okamžite zmeniť

Timka, ďakujem za pochopenie.
Tiež som rozmýšľala nad tým, nech mi aspon "dobropisujú" napr.jeden mesiac poplatkov za net.... ale neviem či uspejem...
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať