Zavrieť

Porady

hromozvod

čaute poraďáci,
dokončujem dom a chcel by som sa opýtať či neviete koľko zvodov musí mať hromozvod. niekto vraví dva do uhlopriečky a nikto 4 v každom rohu. ak niekto vie, tak poprosím aj normu príp. vyhlášku, ktorá toto rieši.

dík
Usporiadat
TomasHC TomasHC

TomasHC je offline (nepripojený) TomasHC

Na vyhlasku Ta neodkazem, ale v projekte od PRODOM - Bungalow 22 boli zakreslene dva zvody v naprotivnych rohoch - tak mi to aj elektrikar zrevidoval - bez vyhrad.

Zemniaca pasovina bola po celom obvode v zakladoch (55m) a zemny odpor bol 2,1 ohm, norma predpisuje <10 ohm.
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
KEJKA KEJKA

KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

audítor, účtovník, odborný poradca ...viac
možno mimo témy, ale nepriamo súvislosť vidím.
Študujem si vírivlku a podmienky inštalácie, citujem
. Kábel musí byť istený ističom (16 A, 20 A alebo 25 A) a prúdovým chráničom (30 ms a 30 mA). Ďalej doporučujeme priviesť i uzemňovací kábel. ................. ako to myslia s tým uzemňovacím káblom?
vírivka bude pri dome, viem že do základov dávali pásovinu, a zvody sú dva v uhlopriečke. Ako to doplniť o podmineky stanovené k vírivke?
Ešte ju len vyberám, ale potrebujem urobiť prípravu a ujasniť si, že aj tie káble budú v pohode, niektoré typy vyžadujú dva káble iné len jeden. Ja mám vyvedený jeden (?)
0 0
220870 220870

220870 je offline (nepripojený) 220870

Remeselník,stavbár.
jedná sa o pripojenie vírivky do jedného kábla ale na dvoch miestach vírivky.
1 0
KEJKA KEJKA

KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

audítor, účtovník, odborný poradca ...viac
ďakujem, takže z tohto hľadiska nie som obmedzovaná, ešte si musím zistiť parametre toho kábla u elektrikára.
0 0
andiablo andiablo

andiablo je offline (nepripojený) andiablo