Zavrieť

Porady

Ako dať o sebe vedieť ("nahnať" klientov")?

Zdravim vas, vsetci mili poradaci!
Toto forum je podla mna uzasne a ja zostavam normalne vykolajeny z toho, kolko ochotnych ludi sa na SK nachadza! Klobuk dolu pred Vami vsetkymi, uprimne!
Zaujima ma vsak - oddnes som zivnostnik, kt. predmetom podnikania su uctovnicke a asistencne sluzby. Chcel by som vediet, akym sposobom ste vy zacinali? Ako ste dali o sebe vediet? Ako ste si "nahnali" klientov? Aj ked to svojim sposobom ziadam od Vas zrejme know-how, ale zas na druhej strane - kto chce pomoct, pomoze, kto nie - nemusi.
Len dodam - som student TU, PdF, matematika - informatika. Strednu skolu mam Obchodnu akademiu v Trnave, pricom uctovnictvu som sa dalej nevenoval. Poznatky si aktualizujem v priebehu juna - jula v ramci denneho kurzu.
Dakujem vopred za Vase nazory, napady, postrehy.
PS: Ak by sa naaaahodou niekto chcel stat mojim tutorom a v zaciatkoch, ktore budu urcite tazke ako svet mi pomoct, budem velmi rad. Na pripadnej odmene alebo tak sa mozme dohodnut.
Este raz dakujem a vzdavam hold vsetkym prispievacujim (nielen do tohto prispevku)
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    jacekova je offline (nepripojený) jacekova

    účtovník telom i dušou jacekova