Zavrieť

Porady

Cestovné a stravné SZČO

Dobrý deň,
pracujem ako SZČO (drobný živnostník). Istej firme som poskytovala službu, každý deň som dochádzala vlakom do ich mesta, odkladala som si cestovné lístky. Firma mi však oznámila, že do mojej faktúry okrem služby, ktorú som im poskytovala si mám započítať aj cestovné, lebo mi ho preplatia, tak aj učinili. Ako si mám teraz zaúčtovať v mojom účtovníctve (JU) cestovné a stravné? (Ako má vyplniť cestovný príkaz?) Ďakujem za odpoveď!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Gracia RR Pozri príspevok
    Dobrý deň,
    pracujem ako SZČO (drobný živnostník). Istej firme som poskytovala službu, každý deň som dochádzala vlakom do ich mesta, odkladala som si cestovné lístky. Firma mi však oznámila, že do mojej faktúry okrem služby, ktorú som im poskytovala si mám započítať aj cestovné, lebo mi ho preplatia, tak aj učinili. Ako si mám teraz zaúčtovať v mojom účtovníctve (JU) cestovné a stravné? (Ako má vyplniť cestovný príkaz?) Ďakujem za odpoveď!
    Cestovné a stravné vyplníš podla predtlače na tlačive cestovný príkaz. (tlačivo nájdeš aj v dokumentoch na PORADe). V účtovníctve to zaučtuješ ako VOZD v členení prevádzková réžia.

    Kolko hodín denne trvala pracovná cesta ?

    Gracia RR je offline (nepripojený) Gracia RR

    Gracia RR