Zavrieť

Porady

aký program, ak som na žiadnom neúčtovala?

dobrý deň!

Chcem sa opýtať, ak som mala na VŠ 2 semestre účtovníctvo a celkom dobré, avšak nie na PC v žiadnom programe, ako a kde by som mala začať, ak sa ho chcem kvalitne naučiť robiť, aký program potrebujem a čo všetko mám mať k dispozícii.. Dajme tomu, že som samouk, ale samozrejme, chystám sa aj na kurzy. Len chcem sa aj ja sama niečomu priučiť. Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    adka18 je offline (nepripojený) adka18

    neustále sa učím adka18
    Ahoj, urcite potrebujes vediet zakon o uctovnictve, postupy uctovania + knihy UCTOVNICTVO A a UCTOVNICTVO B (moje doporucenie pre zaciatocnikov, co ste mali asi na VS).

    z programov je tazko, pre kazdeho je nieco ine. skus si stiahnut demoverziu napr. POHODA a vyskusaj si co ti vyhovuje.

    vela stastia

    fem je offline (nepripojený) fem

    fem
    zaleží, či chceš účtovať JU - mne sa osvedčila Alfa od fy Kros, a pre PU - zasa Omega od tejto firmy, demo stiahneš samozrejme zdarma, ale pre pár účtovných prípadov postačí aj Excel...

    abcd.kates je offline (nepripojený) abcd.kates

    abcd.kates