Zavrieť

Porady

beznadej

dobry den
chcel by som sa opytat ako mam postupovat pri nevyplateny mzdy za mesiac jun.
pracujem ako kuchar a do dnesneho dna mi zamestnavatel nevyplatim mzdu za odpracovany mesiac.
Nekomunikuje so mnou tefonicky a odmieta sa so mnou osobne stretnut.
prosim kde sa mam a na koho obratit.
Preto som sa rozhodol podat vypoved.
Do dnesneho dna nemam ziadnu odpoved zo strany zamestnavatela co sa tyka vypovede, započtove ho listu a mzdy..
Zial nie som jediny jediny zamestnanec ktoremu sa to stalo, pretoze to tu je na dennom poriadku.
dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    terezamaria je offline (nepripojený) terezamaria

    som jednoducho žena terezamaria
    stanicko Pozri príspevok
    dobry den
    chcel by som sa opytat ako mam postupovat pri nevyplateny mzdy za mesiac jun.
    pracujem ako kuchar a do dnesneho dna mi zamestnavatel nevyplatim mzdu za odpracovany mesiac.
    Nekomunikuje so mnou tefonicky a odmieta sa so mnou osobne stretnut.
    prosim kde sa mam a na koho obratit.
    Preto som sa rozhodol podat vypoved.
    Do dnesneho dna nemam ziadnu odpoved zo strany zamestnavatela co sa tyka vypovede, započtove ho listu a mzdy..
    Zial nie som jediny jediny zamestnanec ktoremu sa to stalo, pretoze to tu je na dennom poriadku.
    dakujem