Zavrieť

Porady

Záväzky, pohľadávky a súvaha

Ahoj som účtovník začiatočník a mám hrozne veľa problémov a otázok, obraciam sa na Vás s obrovskou prosbou o malé zasvätenie do tajov účtovníctva. Začnem asi takto. Mám súvahu k 30.6.2010 a haldu nezrovnalostí, ktorým nerozumiem.
Začnem. Dlhodobý majetok brutto 246 721, korekcia 332 717, netto -85 996. Viete mi to vysvetliť veľmi prosí.
Ďalej záväzky a pohľadávky. Ako okontrolujem záv. a pohl. so súvahou, totižto vytlačila som Z a P a so súvahou ani náhodou nesedí nič.
Zatiaľ Vás poprosím o toto ale ja budem mať ešte hrozne veľa otázok. Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    liba2 je offline (nepripojený) liba2

    liba2
    milblu6 Pozri príspevok
    Ahoj som účtovník začiatočník a mám hrozne veľa problémov a otázok, obraciam sa na Vás s obrovskou prosbou o malé zasvätenie do tajov účtovníctva. Začnem asi takto. Mám súvahu k 30.6.2010 a haldu nezrovnalostí, ktorým nerozumiem.
    Začnem. Dlhodobý majetok brutto 246 721, korekcia 332 717, netto -85 996. Viete mi to vysvetliť veľmi prosí.
    Ďalej záväzky a pohľadávky. Ako okontrolujem záv. a pohl. so súvahou, totižto vytlačila som Z a P a so súvahou ani náhodou nesedí nič.
    Zatiaľ Vás poprosím o toto ale ja budem mať ešte hrozne veľa otázok. Ďakujem.
    Pre začiatočníčku je toto veľmi dobrá pomôcka !