rezivo 1, Nejde o plavky za 20 - 30€
2, Nejde o bežné zašitie, ale ide o pružnú špeciaálnu niť (nie ako na plavkách za 10€)
3, Ak by sme aj zašili len ten kúsok, tak na 100% sa to bude párať ďalej, kôly danému použitému materiálu apd, apd....
4, Ak všetci reklamujú ako tu udávate, tak nie je divu ako to u nás funguje.
5, Nič nemusí ísť na súd v prípade špecializovanéjo posudku, ktorý preukáže právo na strane zákazníka je predajca povinný "zo zákona" uznať reklamáciu a uhradiť všetky spojené náklady (teda fa za daný špec posudok platí on)...
6, A ozaj, chcel som vedieť názor niekoho kto sa tomuto rozumie "Teda či ide o poškodenie opotrebením"
7, A hej ide mi aj o princip, prečo by som sa mal nechať "ojebávať"
uplne suhlasim a stotožňujem sa s hore napísaným. až na jedno pripomienkovanie. ked som ja riešil posudok, tak myslim vtedy zakon neukladal za povinnosť predavajucemu automaticky akceptovat tento posudok a uznat reklamaciu v prospech zakaznika /za predpokladu, že posudok bude v jeho prospech/. Sucasny stav legislatívy sa mi zistovat nechce a beriem to ako rezivom ziskaný fakt.
a neverím tymto damam, že ked si kupia drahu vec alebo drahu vec , ktorou chcu urobit radost niekom blizkemu, ked sa po obcasnom pouzivani v zaručnej dobe pokazi, tak že flegmaticky vezme niť a ihlu a bude niečo šit nitou na viditelnom mieste a uplne inym odtienom, navyše skutočne ta nit by mala byť na tom mieste pružna !!!
viem si predstavit , nakolko su plavky sezonna zaležitosť, že ich pri tych zimach ake su, že boli oblečene len zriedka i ked maju 13 mesiacov.
ale aby som sa vrátil k teme:
ja som reklamoval športové sandale u nas v žiline.
v predajni : "važeny pan, vaša manželka si neumyvala nohy a jej agresívny pot sposobil to, že sa ta vnutorna vystelka rozpadla.."
idem do kolien, obrat o 180° a bez slov kračam na SOI pre info.
Na zaklade toho zasielam sandale na autorizovanu skušobnu obuvi. platim spravny poplatok 600,-Sk. na SOI ma upozornili, že to ale nemusi pre mna dopadnut dobre. Ale som presvedceny o mojej pravde a to mi v dany moment staci. Zaroven mi vsak povedali, že v pripade kladneho posudku sa sudu bat nemusim.
V ramci lehoty na tento akt štatom stanovený mi prijde vyrozumenie , že na obuvi bol nevhodne zvoleny vnutorny vystelkovy material a považuju moju stažnosť za relevantnu.
Bežim ako Juantorena do predajne, kde ma opat vysmeju. Opat 180° a smutny idem po "masaryčke" domov s tým , že sa predsa len musim s nima handrkúvať po sude. A tu zrazu pocujem za mnou ako niekto jaci moje meno a pocujem dupot "korkáčov" po dlažbe. To slečne veducej docvaklo, že po sude mi musia uhradit cca 1200,-Sk za sandale, 600,-Sk posudok, sudne trovy, a 18% uroky z ceny za omeškanie.
Sa mi velice ospravedlnovala ako v tom filme Nárožnemu: "..naš ustav sa vám tímdle hluboce omlouvá , takato chyba se u nas stava tři krát za deset let..."
Ale mernô sme nepili.
Rezivo:
to Ti tu nik nepovie či je to opodstatnena sťažnosť a poškodenie je na "uznanie reklamacie".
A ako happyend by som uviedol na zaver, že ta predajna tam už nie je. Pokial mala taky pristup k zakaznikovi, tak sa ani nedivím.