je to drzé, alebo aj ked nie drzé, je to neobchodnícke. masáže sú na každom rohu. Mám kaderníčku, kozmetičku aj masérku - tú som teraz vymenila za maséra. Ak som nemohla, alebo meškala, tak som zavolala. Podľa reakcie a následnej komunikácie viem, že to nie je zrovna všeobecný zvyk, ale všetky podnikateľky to len slušne skonštatovali, ale nijako to neriešia. Ani sa nedá. proste majú smolu.
samozrejme - my zákazníci by sme mali byť ľudsky ohľaduplní a riešiť problémy a časovú tieseň inak.
Ale ty svojim prístupom o klientelu akurát prídeš, to si trúfam garantovať.
Ked sa niekto objedná telefonicky a nepríde, vieš meno a tú čiernu listinu si si môžeš viesť len pre seba - pri druhej objednávke proste nebudeš mať voľný termín, pri všetkej úcte alebo ponúkneš termín s posunom niekoľko dní - vyžiadaš si číslo a dovolenie zavolať pripomenúť sa deň pre masážou.
Ak by klient potvrdil príchod a nedokázal sa napriek tomu dostaviť, tak sa už bud neozve, alebo už nikdy preňho nebudeš mať pochopenie. Môže prísť s tým, že si počká ak budeš mať naho čas, alebo príde osobne sa objednať a zaplatí cenu masáže vopred.
Viac ma nenapadá, ale pokúšať sa zverejňovať nejaké pravidlá v čase tvrdej konkurencie - to je podnikateľská samovražda.
Dantess Spísali sme taketo pravidla pri objednavani. Nieje to nejak extra drzé ? Co by ste tam zmenili, alebo pridali ?
[hore]Pravidlá pri objednávaní:
-Prosíme, aby ste sa objednávali na masáž len v prípade ak ste si na 100% istí, že sa na ňu budete vedieť dostaviť.
-Pri zrušení termínu masáže do 3 hodín si neúčtujeme žiadne poplatky. Pri zrušení masáže do 2 hodín si účtujeme 50% z ceny objednanej masáže. Pri neodvolaní masáže a nedostavení sa na termín si ukladáme meno a telefónne číslo klienta na čiernu listinu, pričom klient bude nútení zaplatiť 100% z ceny masáže na ktorú sa nedostavil. Klienti na čiernej listine sa už nikdy nebudú môcť objednať u nás. (platí aj pre klientov s permanentkami a darčekovými poukážkami)
-Ak viete, že budete meškať, alebo už meškáte, tak nám prosím dajte vedieť čo najskôr, no najneskôr do 15min. od začiatku Vášho termínu. Ak meškáte viac ako 10min., tak si vyhradzujeme právo masáž nespraviť, alebo skrátiť podľa potreby času.
-Prosím, uvedomte si, že tieto pravidlá sú vymyslené pre Vás, teda klientov, ktorí to s masážami myslia vážne. Tieto pravidlá by mali zabezpečiť, že sa budete môcť objednať na termín, aký Vám vyhovuje a ktorý nebude obsadený človekom, ktorý sa nakoniec ani nedostaví. Taktiež už nebudete musieť čakať na svoju masáž kôli meškajúcemu klientovi pred Vami. Ďakujeme za Vaše pochopenie a dúfame v kladné ohlasy na tieto pravidlá.