Zavrieť

Porady

Student - podnikatel

Je možné aby som ako študent mohol byť zároveň živnostníkom?. Pokiaľ viem tak ak by som si založil živnosť tak by som stratil status študenta a aj všetky študentské výhody a školu by som si platil sám. Neviete mi v tom poradiť? Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Mozes byt studentom denneho studia so vsetkymi vyhodami a byt sucastne zivnostnikom. Ziadny zakon to nevylucuje.

    DeFoRt je offline (nepripojený) DeFoRt

    DeFoRt
    ivka70 Pozri príspevok
    Mozes byt studentom denneho studia so vsetkymi vyhodami a byt sucastne zivnostnikom. Ziadny zakon to nevylucuje.
    ale ak si založím živnosť tak si budem musieť odvody platiť sám zatiaľčo teraz ich za mňa platí štát. A ako je s podnikateľským príspevkom? Na to právo nemám nie?

    padro je offline (nepripojený) padro

    majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac padro
    ake odvody plati stat za teba ked si student?.. jedine zdravotne, ale ved predsa chces mat zivnost aby si zarobil. Ak nechces zarabat tak naco je ti zivnost ??

    hanelie je offline (nepripojený) hanelie

    sprievodca CR Rakúsko, hanelie
    A ako je s podnikateľským príspevkom? Na to právo nemám nie?