Zavrieť

Porady

Nekonečné naťahovanie s bankou, alebo za chyby sa platí...

Po chybne zaslanej platbe cez IB som bol v mojej banke ohlásiť omyl, poslali ma domov s tým že ten účet určite neexistuje a že mám týždeň počkať.....čakal som a nič! Tak som sa vrátil a spísali sme reklamáciu ku dňu 25.6.2010 ktorá bola spracovaná 29.06. Banka príjemcu bola oslovená listom 07.07. Po uplynutí 30 dňovej lehoty 09.08 som požiadal o odtajnenie majiteľa účtu na ktorý bola platba chybne zaslaná. Moja žiadosť bola spracovaná 11.08. ale banku majiteľa chybne zaslanej platby oslovili listom až dňa 20.08. čo bolo po zákonnej lehote. Písal som aj na IB otázku ohľadne mojej reklamácie a odpoveď neprišla. V banke ma odbíjajú s tým že na klientskom servise nik nedvíha, alebo že je to v riešení...Prosím poraďte mi čo mám robiť....ako sa dostať k svojim peniazom?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Nekonečné naťahovanie s bankou, alebo za chyby sa platí...

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.