Zavrieť

Porady

Nedoručený produkt po zaplatení prevodom

Dobrý deň,

objednal som si v parfumérii mojparfem.sk produkt, za ktorý som zaplatil 70 euro prevodom cez účet. Pomýlil som sa však v PSČ v objednávacom formulári a balík nebol doručený na správnu adresu. Predajca tvrdil, že niekedy trvá aj mesiac, kým sa produkt vráti späť a po vrátení mi ho odošle na moju adresu, pri čom náklady na dopravu uhradím ja a balík mi príde na správnu adresu.

Na infolinke pošty som dostal však informáciu, že balík odoslaný prvou triedou na nesprávnu adresu by mal byť na adresu odosielateľa vrátený do 3 dní. Predajcovi sa mal teda balík už vrátiť a mal mi ho mal teda odoslať, pretože od prvého odoslania ubehlo už 7 dní. Ako mám postupovať, aby som dostal produkt na moju adresu alebo aspoň peniaze za produkt? Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Nedoručený produkt po zaplatení prevodom

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.