Zavrieť

Porady

bateria 0% k dispozicii (zapojena, nabija sa) - a nenabije sa

mam ntb Asus K50AF ktory som si kupila z netu pred 3 tyzdnami. Dva tyzdne sla bateria dobre, ale tento posledny sa nechce vobec nabit. Ntb mam pripojeny na adapteri stale, ked ho vyberiem ntb sa vypne. Nechala som ho aj cez noc sa nabijat ale stale to iste bateria 0% k dispozicii (zapojena, nabija sa). prosim poradte
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Chyba bude v zakladovej doske..mne sa to iste prave deje..ale došiel som na to čo tomu je..v tvojom pripade to nebude asi tym že si rozoberala cely nb ale možno nejakym otrasom ale to je mala šanca..proste kontakty ktore maju ist do baterie niesu zasunute cele,tym padom to blbne..ja som si NB rozobral a zapol ho bez kasni nb ..čisto zakladka a to čo k tomu treba..kontakty som dal nadoraz k baterke a kupodivu bateria nabija ..

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Sú len dve možnosti:
    A) chybný napájací blok na matičnej doske - detekuje, ale nedobíja
    B) chybná batéria - riadiaca elektronika batérie - hlási sa, nedobíja.

    V oboch prípadoch - oprava, servis, reklamácia.

    Keďže má ASUS - poradím - uplatniť reklamáciu priamo tuhttp://support.asus.com.tw/default.aspx?slanguage=cs-cz (Technický podpůrny tým) -
    prečítať https://eu-rma.asus.com/pick_eu/cz/ (vyber obrázok NB) - je tam postup. ASUS servis reaguje do niekoľkých hodín, ak príjmu reklamáciu, všetko je na náklady servisu (používajú kuriéra), postup opravy sa dá on-line sledovať (stav reklamácie, opravy).

    Vlastná skúsenosť - veľmi dobrá - takto som obišiel obchod - reklamoval som priamo.

    bateria 0% k dispozicii (zapojena, nabija sa) - a nenabije sa

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.