AronP Fuha,
Takze ak zajtra vymamim z Talianska ze vyrobok je neopravitelny a porucha je sposobena zlou montazou a potom mu vratim spat jeho kus. Potom ma nemoze zalovat, ani nejako peniaze vymahat?
30 dnova lehota sa vztahuje aj na servis vyrobku na ktory sa nevztahuje zaruka? Lebo tu stratil ked to zle namontoval a poskodil vyrobok, aspon myslim.
počkaj, nemotaj jablčka s hruškami. tak bud to mal v záruke alebo nie...tak ako to je....či pišeš o potvrdení o kúpe že zákaznik nema bloček alebo fakturu ako doklad? či čo stratil? Ak ide o tovar-výrobok, na ktorý sa nevzťahuje záruka, tak nemas čo riešiť. Ak ide o tovar, na ktorý si odovzdal záručný list(vyplnený), tak musíš riešiť.
No to sa nezbavíš zákazníka len tak, že vrátiš mu elekt.vr. aj s papierom od Talianov....to nie je tak jednoduché. ty vrátiš tovar+protokol od Talianov+tvoj protokol(v ktorom sa uvádza väčšinou preklad čo napíše výrobca-servis). Tak makaj človeče...