Zavrieť

Porady

Problém s Nootebokom

Ahojte, potrebovala by som poradiť lepšie povedané pomôcť, nie som expert na výpočtovú techniku (bohužiaľ), ale podľa návodu viem, že to dokážem. Neviem čo je s NB, ale napr. neviem si zaheslovať NB akokeby som nebola spravcom, vebcamera mi nefunguje, nenachádza mi ani tlačiareň pritom bola pripojená a podobné chybičky krásy. Vedel by mi niekto poradiť, čo by som s ním mala alebo mohla spraviť? Už raz bol preinštalovaný Windows. Vďaka.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Pidgey je offline (nepripojený) Pidgey

    Štastný človek :) Pidgey
    tak tak, aj malo info - aky win je nainstalovany? ci ta tlaciaren isla uz pocas novej instalacie,alebo nejde iba po preinstalovani. V spravcovi zariadeni mas vsetko oznacene ako nainstalovane,alebo mas niekde otaznik, ked chyba ovladac?
    Nevies si zaheslovat NB znamena ze si nevies nastavit heslo do win? ak ano, tak potom naozaj radsej zavolaj niekoho kto troska pozna PC, a ten ti to mozno za hodku vsetko spojazdni a ukaze co a ako.

    durisovad je offline (nepripojený) durisovad

    uctovnicka na dochodku durisovad
    KoxXxo Pozri príspevok
    Problém asi nebude s nootebokom..
    A mozno bude, ale ako hovoria odbornici - medzi klavesnicou a stolickou. Nie je to problem ojedinely, aj ja ho mavam a riesim ho systemom pokus-omyl-uspech, ale to som tu uz raz pisala.